Tags

, , , , ,


O pasirodo, kad Hobitas yra Žiedų valdovo priešistorė. Aš nemačiau “Žiedų valdovas”. Tiksliau pirmą dalį mačiau. Nežinojau, kad tai bus trilogija, todėl mane labai sunervino, kad po trijų valandų žiūrėjimo nieko neįvyko, todėl kitų dalių “Žiedų valdovas” nebežiūrėjau.

Kai pamačiau reklamą, kad bus rodomas “Hobitas: nelaukta kelionė” iš kart užsinorėjau. Nors ir nutuokiau, kad bus panašu į “Žiedų valdovas”, bet kadangi čia pradžia, tai visai logiška, kad aš nuo pradžios ir žiūrėčiau 🙂 Iš kart žinojau, kad čia tik pirma dalis ir kad pabaigos nebus, todėl ramiau galėjau žiūrėti beveik 3 valandas.

Pirmiausiai reikėjo kažkaip į jį patekti. Teko apgauti žmoną, prikalbėjau jai, kad čia tikriausiai bus pats populiariausias filmas visų laikų, kad net Titaniką lenks tikriausiai, be to čia pati naujausia technologija HFR 3D, tai vien dėl jos verta žiūrėti. Apgaudinėti nelabai moku, todėl teko apgaudinėti tiesa. Tiesiog kadangi čia teigiamas filmas, tai žinojau, kad žmonai nepatiks. Gražūs vaizdai, jokių katastrofų ar kataklizmų, ar bent jau žmogžudysčių. Taigi atsitempiau ir žmoną, ir pradžioje labai stresavau, nes kai tik pamatys, kad apgavau, tai pakels triukšmą ant viso kino teatro, nutrauks seansą ir t.t. Bet šalia visai atsitiktinai atisisėdo kažkokie mūsų tolimi pažįstami, tai supratau, kad isterijų nebus. Nors ką gali žinoti, tie pažįstami tokie tolimi, kad aš net nežinau kas jie tokie (nors tą moterį tikrai esu matęs kažkur). Pasibaigus filmui žmona paklausė, kaip čia be pabaigos, paaiškinus, kad čia trilogija, ypač ta pažįstama prisidėjo aiškinant, tipo, tu ką nežinai, čia gi trilogija, iš vienos plonos knygos trilogiją padarė. Tada tyliai jau žmona pasakė, kad tikisi jog į antrą dalį neisim. Ai, antra dalis tik už metų, tai kaip ten bus tada ir žiūrėsim, pasakiau, kad žinoma jog ne.

HFR 3D. Šimtą metų mums aiškino, kad žmogaus akiai 24 kadrai per sekundę yra vos kad ne per daug, o dabar sako, kad visą tą laiką mums skiedė nesąmones ir dabar bus 48 kadrai per sekundę, nes tada vaizdai judesio nesilies. Na, ką aš žinau. Jau prie 3D pripratęs, tai aš kaip ir nieko ypatingo nepastebėjau. Bet man visada džiugu, kai technologijos vystosi ir tikrai, manau, kad žmogaus akiai yra skirtumas 24 ar 48 kadrai per sekundę. Tiesiog tikiu, kad akis yra ant tiek sudėtinga ir gudri, kad spėja pamatyti tuos trikdžius. Taigi, jei tobuliau, tai tobuliau. Tiesiog gal reiktų vos ne vienu metu pažiūrėti 24 kadrų ir 48 kadrų, gal tada aš pajausčiau skirtumą.

Naujoji Zelandija. Jooo. Filmuota tenai. Žiauriai gražu. Ten net tie hobitų namukai Naujoje Zelandijoje tokie iš tikrųjų realiai ir yra. Taigi ir visi kiti efektai filme galingi.

Filmas žiauriai ištestas. Tiesiog daug scenų, kur veiksmas vyksta be galo lėtai. Kažkokie pokalbiai ilgi ir beprasmiai. Žodžiu viskas labai ištempta, bet kažkaip visai neblogai tas ištempimas. Net džiugu, kad beveik tris valandas vyko filmas.

Taip pat vietom erzino holivudinės kovos (veiksmo) scenos. Bent jau aišku, kodėl N-7, nors aš tikriausiai N-13, ar net N-16 duočiau. Man labai priminė zombius iš “I am Legend” filmo. Ypač vadas, viens prie vieno.

Keista, filmas ištestas, o kur veiksmo scenos ten erzino holivudiškumas, žodžiu, viskas kaip ir blogai, o filmas patiko.

Ir kas patiko? Nežinau. Kaip ir sakau, nieko tokio dėl ko turėtų patikti. Ten kur lėtos scenos, tai per lėtos, kur greitos tai per greitos, normalių nėra. Jaučiasi mėgavimasis 3D, bei spec. efektais, kompiuterine grafika, šlykščiais padarais. Viskas blogai, o filmas patiko. Nesąmonė kažkokia.

Gal pats siužetas labai primena mano gyvenimą. Gyveno hobitas ramiai ir laimingai. Ir čia netikėtai prasidėjo problemos. Tik su viena problema susidoroja iš kart ateina kita, po to dar kita, dar kita. Tik kažkur toli toli yra viltis. Hmz, reiks “Žiedų valdovas” pažiūrėti, kad sužinoti pabaigą. Tikiuosi yra pabaiga? 🙂 Ilgai ir laimingai? 🙂

Tai matyt geriausia kas man per šitas Kalėdas nutiko. Beveik trys valandos ramybės (beveik).

Gero laiko praleidimo linkiu ir jums. 🙂

