Tags

, , , ,


Na, šiemet šventinių dienų daug. Nežinau, ar dar prisijungsiu prie blog’o. T.y. paskaitinėti tai prisijungsiu, bet kažin, ar ką berašysiu iki Kalėdų. Tai tada sveikinimą.

Sveikinu visus su artėjančiomis Kalėdomis ir Naujais metais.

Netyčia užkliuvo paveiksliukas sveikinimo su 2001 metais, tai manau tiek to, tiks man ir su 2013 metais.

Jei kam atrodo, kad perlenkiau lazdą, tai laikykite, kad čia nuo vaistų. Gal ir man kaip pyngai haliucinacijos? Reiks paskaitinėti vaistų aprašymą.

O jei ne nuo vaistų, tai vadinasi dar nesuveikė ir man šiaip psichozė. 🙂

Žodžiu, man dabar ar taip, ar taip viskas galima 🙂

Man tai gražu 🙂

Ir neatrodo per daug 🙂

Skoningai.

Švelniai erotiškai.

Kodėl negali būti sveikinimas švelniai erotiškas?

Juk toks neblogas dalykėlis tas seksas yra 🙂

Ypač kai turi mylimąją.

Ech, visas Kalėdas galima bus duotis 🙂 Visas penkias dienas.

Taigi su šventėmis visus ir visas. Ir kas neturite su kuo, tai linkiu susirasti.

Nes meilė yra viskas.

Ok. Va, ir pats sveikinimas:

Gerų švenčių 🙂

