Tags

, , , , ,


Kad jau pažiūrėjau vyrams skirtą tokio pobūdžio filmą Битва каждого молодого человека / Every Young Man’s Battle, tai nutariau, kad būtų visas komplektas pažiūrėti ir moterims skirtą Битва каждой молодой женщины / Every Young Woman’s Battle (2004).

Online galima pažiūrėti tarkim, kad ir youtubėje.

Tai daugiau paskaita, nei filmas. Bet šiaip man šis filmas labiau patiko nei skirtas vyrams. Labiau įtikinimas, labiau aiškus, konkretus ir reikalingas.

Tai paskaita skirta moterims, kurioms rūpi jų pačių ir jų šeimų ateitis. Seksualinis gundymas šiais laikais yra didžiulis. Tiesiog ant kiekvieno kampo. Vis seksas, seksas, seksas. Laisvas ir nevaržomas. Nepagalvojant apie pasekmes, dvasines ir fizines.

Aš kadangi esu vyras, tai tikrai visur matau tą visuotiną seksualizaciją. Be to auginu dukrą ir lygiai taip pat matau kaip ją veikia ta seksualizacija. Sakykim, kad aš jau sugadintas 🙂 Bet kažkaip kai matai jaunas mergeles, kurioms tik tas ir rūpi (aha, mergeles, o ne vaikinus, būtent), tai liūdna.

Vyrai gali atskirti savo fizinį kūną nuo dvasinio, emocinio. Todėl nevaržomo sekso pasekmės vyrams yra beveik niekinės. O moterys yra fizinės, dvasinės ir emocinės būtybės vienu metu ir joms labai skaudžiai atsiliepia netinkamas seksas.

Vyrai atiduoda meilę, kad gautų seksą.

Moterys atiduoda seksą, kad gautų meilę.

Ir tai yra puiku, gražu, sveika ir teisinga, jei tai teisingas seksas.

Taip Dievas mus sukūrė ir taip yra puiku. Jei tik viską gražiai darome.

Ok. Rekomenduoju visoms merginoms, moterims ir vyrams (kurie turi dukrų ar šiaip bendram seksualumo supratimui). Kartais klausantis atrodė, jog per daug davatkiškai. Bet po to tai įvertinau kaip vyras, na tikrai, kai pas moteris matosi triusikai ar net papai, tai kažkaip keistai atrodo. Prisimenu, dar senoje darbovietėje, vyko kažkoks baliukas, šefo žmona pasilenkė šalia manęs ir visi papai pro šonus (pro viršų) matėsi. Ir dar daugiau, ji matė, kad aš matau. Tai kažkaip labai keistai viskas susirodė. Ir pagarbos neteko mano. Kaip kokia kekšė.

Žodžiu, pažiūrėkite filmą.

