Tags


Ne, nu aš anekdotus mėgstu, todėl, kai savo komentaruose radau nuorodą į anekdotus, apsidžiaugiau, kad paskaitysiu naujų, negirdėtų ir juokingų anekdotų. O bent vieną išsisaugosiu ir pas save:

<……>

-Kas yra blogas.lt ir kam jis?
-Blogas.lt yra negydomų psichinių ligonių sambūris (kalbant apie topus ir nuorodas). O reikalinga, tam, kad išprovokuoti ką nors, kas dėl kreivų aplodinėjimų, turi kokių nors problemų, ar dėl ko nors nekaltai kaltinamas (-a).
-Kas skaito blogas.lt?
-Nėra duomėnų apie tai. Panašu, kad tik tie, kurie rašo. Nors blogas.lt rašliavų žala akivaizdi.

<……>

Išsisaugau, nes yra tendencija, kad dingsta pas kitus įrašai.

Aha. Tai aš esu negydomas psichinis ligonis 🙂 Bet ale kaip taikliai pasakyta. Iš kur ji žino? Ai, ir kodėl tiesa (ne, gal, Tiesa) vadinama anekdotu. Tiesa ne visada juokinga. Kas čia juokingo, jei žmogus serga? Beje, ar galima pagal LR įstatymus juoktis iš nesveikų žmonių? Bent jau pagal moralės – tai ne.

Kas skaito? Na, taigi akivaizdu, kiekvienas savo. 🙂

Kiti anekdotai irgi, deja, nejuokingi. Ir kodėl įdėjo nuorodą į mano blogą? Negi ir mano kopijuojami anekdotai yra tokie patys baltos pievos. O gal ne pievos, o lankos?

Ai, ir tą pačią dieną žinutę nuo tos vartotojos gaunu:

———-

Pašnekovas: arnauskaite
Tema: Geri tavo anekdotai, bet..

arnauskaitearnauskaite » 2012-09-10 17:41:33

Geri tavo anekdotai, bet… vaika galetum nusiimti. Tu kokia žindanti motina ar kas?

———–

Per šitiek metų kažkam mano avataras užkliuvo. Kažkada skaičiau straipsnį ką kokie avatarų tipai reiškia. Kas užsideda šunis, kates, daiktus, vaikus, baisas pabaisas, kvadratus ar pan. ir kokia psichinė būsena to žmogaus. Dabar jau sakyčiau – kokia psichine liga serga 🙂

Ai, o mano avatare tai mano mažė prieš beveik ketverius metus 🙂 Mano psichinė liga – suvaikėjimas. Tikriausiai, nes nepamenu ką tame straipsnyje rašė.

Na, ok, tada įsidedu pas save dar vieną manišką anekdotą. Man tai jis juokingas 🙂

———–

Teisėjas:
– Patrikai, Ar tiesa, kad tu pavogei Abraomo našlės geriausią paršiuką?
– Taip, jūsų šviesybe.
– Ir ką su juo padarei?
– Papjoviau ir suvalgiau, jūsų šviesybe.
– Patrikai, Patrikai! Paskutinio teismo dieną, tu susitiksi su našle ir paršiuku. Ką tu pasakysi bandydamas save išteisinti?
– Sakote ir paršiukas ten bus?
– Žinoma.
– Tada jūsų šviesybe, aš pasakysiu: “Štai jūsų paršiukas!”

🙂

