Tags

, , , , , , , ,


Ačiū s-j už rekomendaciją. Pažiūrėjau filmą Inside I’m Dancing. Nelabai supratau, bet IMDB jis vadinasi “Rory O’Shea Was Here”. Ai, koks skirtumas koks pavadinimas. Bet “Viduje aš šoku” man net gražesnis, labiau informatyvus ir atskleidžiantis filmo esmę.

Rež.: Damien O’Donnell
Vaidina: James McAvoy, Romola Garai, Steven Robertson ir kt.

Scenarijaus neaprašinėsiu, lietuviškai galima pasiskaityti čia. Ką aš norėjau pasakyti? Kino pavasaryje filmas “Neliečiamieji” buvo vienas iš topinių. Šis filmas panašia tema. Neįgalumas. Ar tai tik vidinis neįgalumas? Ar atsivėrus galima gyventi pilnavertį gyvenimą? Tačiau “Viduje aš šoku” visiškai teisingiau parodo, nei filme “Neliečiamieji”. T.y. man filmas “Neliečiamieji” labai nublanko po šio filmo peržiūros.

Jautrus, mielas filmas. Nors ir apie neįgaliuosius, kas turėtų liūdinti, bet kaip matote ir kiti ir aš priskyriau temoms Drama ir Komedija. Tai priskirčiau šviesiems filmams. Po kurių gyvenimas atrodo gražesnis.

Reziumė: geriau žiūrėkite “Inside I’m Dancing”, o ne “Untouchable”.

