Tags

,


Netyčia užkliuvau už knygos David Self “Pasaulio religijos”

Užkliuvau www.nemokamospdfknygos.lt, tai nutariau atsisiųsti. Kažkada varčiau knygyne, o kadangi dabar domiuosi religijomis (tiksliau krikščionybe), tai kaip tik į temą. Akiratį praplėsti. Atsisiunčiau, skaitau, Hmz, tokia vaikiška šiek tiek, ir staiga baigėsi. Pasirodo čia ne ta knyga, kurią kadaise varčiau knygyne. Pasirodo, kad tokiu pačiu pavadinimu yra dar bent dvi knygos, jos maždaug apie 400 psl., o šita apie 40 tik. Bet knygos sudarytojas ir neslepia, kad čia tik pati pradžia į religijų įvairovę ir jų grožį. T.y. pats autorius matosi, kad neabejingas religijai ir man taip susidarė įspūdis, kad jis neabejingas krikščionybei arba bent jau ją geriausiai išmano.

Šiaip, matyt, nelabai ko galima tikėtis iš 40 psl. knygelės ir dar su daug paveiksliukų. Va, kas mane labiausiai nustebino, koks aš vis gi tundra esu. Šioje knygelėje pristatomos 6 populiariausios pasaulio religijos. Aha, vardinu: krikščionybė, islamas, induizmas, budizmas, judaizmas. Ei, o šešta kokia? Na, ar kas nepagooglinęs žinote kokia šešta populiariausia? Aš nežinojau. Ot, tundra 🙂 Dar pagalba: ant knygos viršelio yra visi 6 ženklai. Man vis tiek nepadėjo 🙂

Taigi knyga tinkama tik, jei tikrai tikitės, jog tai bus pati pradžia (pradžių pradžia) į religijų pažinimą. Arba, jei esate visiški tundros ir nežinote, kokia yra šešta pagal populiarumą pasaulio religija.

Nesupainiokite su kitomis, žymiai storesnėmis, tokiu pačiu pavadinimu, tik kitais autoriais, knygomis.

