Tags

, , , ,


Šiandien vakare laukia susitikimas su Popiežiumi, o kol kas važiuojame į vietinę Milano bažnytėlę, kur vyks lietuvių Mišios su Kardinolu Audriu Juozu Bačkiu. Gal kas ir dažnai susitinka su kardinolais, bet man tai pirmas kartas, todėl nemažas įvykis.

Mišios vyko mažoje, bet pakankamai jaukioje vietinėje bažnytėleje. Iš pradžių galvojau, kad čia kažkokią salę pritaikė bažnyčiai, bet pasirodo, kad čia buvo specialiai statyta, naujos statybos, kažkur apie 1960 metus. Iš išorės iš vis sunkiai matosi (Milanas didelis miestas, teko, įkišti tarp namų).

Man vitražai be galo gražu.

Kaip suprantu išsiperka pastovias vietas? Vardines 🙂

Na, aš suprantu, kad įrašas apie mišias su kardinolu lyg. Bet man taip gražūs vitražai.

Vietinis patarnautojas – kinas. Jau rašiau sventas-rastas-kinietiskai apie šventą raštą kiniškai.

Man egzotiškai atrodė 🙂

Ir vėl vitražai 🙂

Na, ok, buvo ir kardinolas Audrys Juozas Bačkis 🙂

Čia rimtas. Bet vėliau po Mišių iš jo veido švietė be galo plati šypsena, kad net nustebau.

Vietinis italų kunigas – labai šiltai atsiliepė apie Lietuvą.

Italai, jei aukoja, tai aukoja 🙂

Kažkokios keistokos klausyklos.

Po mišių užsukom į supermerkato. Šviesoforai prie kasų 🙂

Leidimą pas Popiežių turime. Kita stotelė – susitikimas su Popiežiumi.

