Tags

,


Per įvairius vakarėlius ar šiaip kur daugiau žmonių, dažnai išgirstu klausimą:

– Koks tavo Zodiako ženklas?

Kadangi manęs klausia rimtu veidu, tai aš ir rimtu veidu atsakau:

– Asilas.

Pamatau žmonių akyse sumišimą, vieni galvoja, kad juokauju ir juokiasi, kiti nesupranta prie ko čia tas asilas ir stebisi vos neišsižioję, aš išlaukęs sekundėlę, kol jų sumišimas dar pilnai nepraėjo, toliau rimta veido išraiška tęsiu:

– Ne, nu, tikrai – Asilas. Žinot, senų senovėje buvo ne 12 Zodiakų ženklų, o 13. Tryliktas buvo – Asilas. Tačiau vėliau žmonės nutarė, kad 13 yra nelaimingas skaičius ir nutarė vieną išmesti, kadangi Asilas pasirodė labiausiai tinkamas išmetimui, tai jį ir išmetė, o šiaip iš tikrųjų turėtų būti ne 12 Zodiako ženklų, o 13. Ir mano kaip tik gaunasi, kad – Asilas.

Kadangi visa tai pasakoju rimtu veidu, tai tie kurie juokėsi, nurimsta ir išsižioja, o kurie stebėjosi, stebisi dar labiau. Aš, manau, kad jie galvoja, jog aš esu beprotis, kad tokias nesąmones kalbu. Bet tai aš juk nesu didesnis beprotis nei tie, kurie tiki, kad kažkokios tolimos žvaigždės gali taip įtakoti mano charakterį ir likimą. Ir, apskritai, manau, kad vyrai Zodiakais domisi tik dėl to, kad taip palaikyti pokalbį su mergina, atseit, įdomus pašnekovas, o vėliau įlisti į jos kelnaites.

Na, man kaip argumentą pateikia, kad na, taip, laikraščiuose yra visiška nesąmonė (pažįstama žurnalistė pasakojo, kad kai jų astrologė atostogauja, tai ji rašo Zodiakus), bet va individualus Zodiakas pagal tikslų laiką ir vietą yra tikslus. Aš kaip matematiškos sielos žmogus iš kart bandau paskaičiuoti.

Tarkim žmonės gyvena maždau 100 metų. Vieno nulio tikslumas ten ar šen nieko ypatingai nelemia. Gimimo datą sakė, kad reikia nurodyti minutės tikslumu. Ok, dauginam:

100 metų * 365 dienos * 24 valandos * 60 minučių = 52 560 000

T.y. 52 milijonai Zodiako pranašysčių variantų. Skaičiavimas labai grubus, jei norit galima numesti 0. Imam nurodom konkrečią gimimo vietą, imkim Lietuvos tankiausią vietą Vilnių ir ką turim – 0.5 mln. gyventojų. Taigi akivaizdu, kad taip be abejonės, kad 52 mln. variantų yra daugiau už Vilniaus ir net už visos Lietuvos gyventojų skaičių, todėl tikrai kiekvienas turės individualų Zodiaką. Net jei tarsim, kad visi gimė vienais metais, t.y. numesim du 0, gausim, kad kiekvienas Vilniuje turi unikalų Zodiaką. T.y. tikrai kiekvienas žmogus yra unikalus.

