Tags

, , ,


Taigi suvalgėm grikius, galima ir ko nors skaniau pasidaryti. Žmona verkia, kad tuščias šaldytuvas. Na, bet aš juk žinau, kad viską esu susipirkęs tam, kad galėčiau pasidaryti Risotto. Susirenku viską, ko reikia. Na, jo, tikrai, negi čia gali gautis kas nors skanaus. Ryžiai, šiek tiek midijų ir priedai (iš kurių dauguma skysti). Negi gausis ryžių košė? Nelabai kažkaip noriu paprastos ryžių košės. Bet šaldytuve tikrai daugiau nieko skanaus nesimato, teks daryti Risotto. Ai, tik vėliau pažiūrėjau Jamie Oliver “Mano Italija” kaip reikia gaminti itališką risotto, pasirodo praktiškai taip ir dariau, tik mano foto man dar skaniau atrodo nei jo. Pas jį tokia visai skysta košė, o mano biresnė, man taip skaniau atrodo (nežinau kaip tikra itališka). Reikės:

400 g virtų šaldytų midijų
2 svogūnų
4 česnako skiltelių
100 g sviesto
500 g apvalių ryžių
1 l vištienos sultinio
500 ml sauso balto vyno
400 ml karšto vandens
3 lauro lapų
6 džiovintų ankštinių čili pipirų
200 g parmezano (Džiugo), pagal receptą 100 g, bet man skanu, kai daugiau
druskos, šviežiai maltų juodųjų pipirų
keletas šviežių baziliko lapelių

Gaminu:

Palieku atšilti midijas. Svogūnus ir česnakus supjausčiau kubeliais ir apkepinau su šiek tiek alyvuogių aliejaus. Iki auksinės spalvos. Subėriau ryžius ir apkepinau. Tipo, turėjo tapti peršviečiami. Na, gal kažkiek. Tada vis pamaišant supyliau vištienos sultinį, vyną ir dar karšto vandens. Pagalvojau, negi tiek daug vandens reikia, pasirodo reikia. Pagal Oliver pradžioje reikia vyną, pakaitinti kol susigers, tada sultinį, pakaitinti, tada dar vandens. Na, bet aš viską iš kart suvariau (taip parašyta buvo). Įmečiau lauro lapus, čili pipirus. Ir ant mažos – vidutinės ugnies, vis pamaišant, kad nepridegtų, troškinam 30-40 minučių (oho, taip ilgai, bet tiek reikia). Nusausintas midijas lengvai pakepinam 50 g sviesto, paliekam įsigerti. Likus 5 minutėm iki troškinimo pabaigos sumetam į ryžius. Kažkaip reiktų išimti čili pipirus, nes be galo aštrūs, aš vieną suvalgiau, tai vos išgyvenau, bet man nepavyko, pasimetė tarp ryžių. Vanduo praktiškai išgaruoja – susigeria, nukeliam nuo ugnies, suberiam tarkuotą parmezaną, druskos, pipirų, likusį sviestą. Išmaišom. Užbarstom susmulkintus baziliko lapelius. Ir viskas – paruošta.

Hmz, bandau ragauti. Ryžiai, neatrodo kuo nors ypatingai. O. dar kartą O. Kažkas įdomaus. Nežinau, kas ar vynas, ar kas pridavė tokį savotiškai įdomų skonį. Tiesa, rūgštoką. Žodžiu, netikėtai gavosi skanumėlis.

Skanaus 🙂

