Tags

, , , ,


Vienas iš mano mėgstamiausių makaronų patiekalų. Neturėjau foto, tai ir nesidalinau su jumis, o dabar, nors ir su mobiliaku padariau, bet padariau. Tiesiog fantastinis skonis. Tiesa, šiek tiek rūgštokas, bet man toks patinka. Pirštukus galima apsilaižyti. Paimtas iš kažkokios knygos, nepamenu dabar iš kokios. Reikės:

250 g “Gintarinių” vamzdelinių makaronų
150 g žiedinio kopūstų žiedynų
1 česnako skiltelė (aš dedu daugiau)
200 g vištienos filė juostelių (dabar pats pasikepu)
5-6 pievagrybių
6 saulėje džiovinti pomidorai (aliejuje arba ir taip, nelabai svarbu)
150 g česnakų skonio tepamo sūrelio (jei česnakų skonio nerandu, įdedu daugiau česnako)
250 ml plakamosios grietinėles
druskos, pipirų
raudonėlio (čia mano priedas)
parmezano sūrio (hrr, vos ne visada jį pamirštu)
česnakinių laiškinių svogūnų (čia papuošimui, visada pamirštu)

Ir praktiškai visko aš dedu dvigubai daugiau, nes tiek telpa į mano keptuvę.

Taigi gaminame. Supjaustom vištienos filė juostelėmis. Pakepinam su druska, pipirais, raudonėliu. Sumetam supjaustytus pievagrybius, česnakus. Pakepinam. Išverdam makaronus, kartu išverdam supjaustytus žiedinius kopūstus. Sumetam į metalinį (karščiui atsparų) indą. Aš tam naudoju didelę plieninę keptuvę. Smulkiai supjaustom saulėje džiovintus pomidorus. Užpilam grietinėlę, įmaišom sūrelį, viską išmaišom, užtarkuojam ant viršaus parmezano sūrio. Kepam 200 laipsnių orkaitėje 20 minučių. Galima papuošti kokias žalumynais.

Čia pamirštas parmezanas ir žalumynai, per mažai sūrelio ir grietinėlės (visko dvigubinau, o šituos pamiršau) bet tai nesugadino viso skanumo. Beprotiškai skanu.

