Tags

, ,


Kadaise rašiau kaip-mane-apgavo-rimi-ant-150-lt ir štai vakar Rimi išpirko savo kaltes, atliko atgailą 🙂 Grįžtu vakar namo, galvoju reik pašto dėžutę ištuštinti, niekas man laiškų nerašo, visokių reklamų tik prikiša, bet karts nuo karto reik ištuštinti, o jei netyčia kas nors sugalvos man parašyti, tai nebus kur įmesti.

Išsitraukiu net kelis laiškus, daugiausia aišku sąskaitos, į teismą neduoda dar nieks, pusė velnio dar. Laiškas iš Rimi. Tipo, man, kaip Rimi kortelės naudotojui, spec. nuolaidos. Ir galioja iki 17 dienos, pažiūriu mobiliame datą, oo 17-ta diena. Ir aišku patraukliausia – Jamie Oliverio knygos tik po 36 Lt. Visada spiginau į jas akis, bet mokėti virš 90 Lt, na jau ne.

Sėdu į mašiną, važiuoju į Hyper Rimi, įeinu, niekur nerašo apie jokias nuolaidas, prieinu prie knygų, tipo, akcija, ne 94 Lt, o 89 Lt. Na, ką lankstinuką pasiėmiau, dar namuose pagalvojau, kad gali kilti problemų. Dar pasiimu akcijinio (tik man) sūrio, einu į kasą, jau pasiruošęs kelti skandalą. Paduodu kortelę. Skanuoja vieną knygą – 35.99, antrą 35.99, trečią. Jee, veikia nuolaida tik man. Sumoku už viską 135 Lt, žiūriu čekį, nuolaida 167 Lt.

Rimi išpirko savo kaltę 150-167.

Taigi turiu dabar Jamie Oliver tokias knygas:

“Mano Italija”

“Gaminame su Oliveriu”

“Laimingos virtuvės dienoraštis”

“Jamie Oliverio Ministerija”

Ir ką aš darysiu su šitiek knygų? Košę virsiu. 🙂 Arba reikia knygų lentynos virtuvėje ir visiems atėjusiems svečiams rodysiu, žiūrėkit, turiu beveik visas Jamie Oliver knygas. 🙂 O žinot kiek jos kainuoja? 94 litai už vieną. O čia visos 4, taigi 400 litukų.

O šiaip pavarčiau. Bliamba, patinka man tas Jamie Oliver. Taip viskas skanu ir taip beveik viskas įmanoma pagaminti. Šiek tiek neramina “Mano Italija”, vos ne patys skanaiausi dalykai surinkti, bet ar bus galima Vilniuje tokių ingredientų nusipirkti. Pagyvensim pamatysim. Skanaus man 🙂

