Tags

, , , , ,


Čia su viena moterimi neseniai kalbėjomės apie sveiką maistą ir kad ji niekaip negali padaryti savo šeimai nieko sveikesnio, nes niekas nevalgo. Neskanu. Jau norėjau sakyti, kad pabandytų Jamie Oliver, kai ji mane permušė ir pasakė, kad ji net Jamie Oliver’į bandė ir nieko gero. Tas mane labai nustebino, nes čia mes visa šeima valgėm savaitę vien salotas pagal knygą “Jamie Oliverio Ministerija”. Iš principo aš net dar nepadariau nieko spec. iš pateiktų salotų receptų, tiesiog paskaičiau rekomendacijas ir pirmyn šimtai variantų.

Ai, kadangi jis siūlo akciją “Perduok kitam”, ką pagamini išmokink ir kitą, tai parašysiu.

Taigi koks tas Jamie Oliverio stilius. Yra lentelė, renkiesi iš kiekvienos stulpelio ką nors, maišai ir užpili vienu iš jo padažų. Kiekvieną kartą gausis vis kas nors kitaip. Esmė: salotos, daržovės, sūris (!!! – va kas viską paskanina), užpilas. Įvairiomis kombinacijomis,

Taigi ką aš padariau. Renkuosi kokias nors salotas. Oho, kiek įvairių salotų parduotuvėje. Man vienos iš skanesnių sultingesnių “Iceberg”. Romania ar kaip ten vadinasi kietokos, nors valgomos. Įdomios grąžgarstės (kaip priedas prie kitų). Tada galima dėti agurko, pomidoro, feta (arba brinzos) sūrio, svogūno ir užpilam šiek tiek aliejaus, šiek tiek Suslavičiaus padažo salotoms (tiesiog yra namie, tai sunaudoti reikia, kol savo pradėsiu daryt). Aliejaus dedu, kad jaustusi riebumas, o padažo – rūgštumas (tipo actas ar pan.) Gaunam graikiškas. Vietoje feta tipo (Vilkiškių pieninė gerą daro dabar) dedam brinzos, arba Mozzarela arba fermentinį, nededam arba dedam pomidorus ir panašiai. Arba tarkim kitos: salotos, džiuvėsėliai, Džiugo sūris, vištienos ar kalakutienos filė (aš tai sau smulkiai pjaustytų ančiuvių prisidedu) ir padažas. Galima nusipirkti specialų žolelių mišinį Cezario salotoms, tik ne su jogurtu daryti (man nepatiko su jogurtu), o su aliejumi. O vakar ridikėliai, agurkai, laiškiniai svogūnai, saliero stiebai, salotos, grąžgarstė, petražolės ir grietinė.

Teisybės dėlei reikia paminėti Jamie Oliver rekomendacijose nėra nei mėsos, nei ančiuvių, nei grietinės, nei skrebučių. Bet tai kas maišo paskaninti 🙂

Maišyk ir valgyk. Ir nežinau kaip ji ten daro, bet maniškiams, kai valgo, tai net ausys lapsi.

