Tags

, ,


Čia buvo kalba apie filmus ir aš prisiminiau savo Patį Baisiausią Pasimatymą.

Su mergina jau buvom pašokę vieną kartą, jei tai galima vadinti šokiais, nes ji visiškai nemokėjo ir nemėgo šokti.  Sakyčiau pasitampėm šokių aikštelėje, nes aš ir nei moku, o ir nebemėgstu (žmona įrodė, kad aš visiškas lūseris šokiuose ir geriau net nebandyk ir nejuokink kitų žmonių, aš ilgai spiriojęsis nusileidau, nes šiaip nelabai man tie šokiai ir patinka, tik norint merginą nusitmepti į lovą – būtinas atributas). Kelis kartus pavakarieniavom, pasirodė, kad ji gurmanė, vieną kartą valgėm kalakutieną su bruknėmis, dieviškai skanu, ir neblogai kainavo man. Ir kaip ir kitas etapas – į kiną ir į lovą. Ui, ir po kino toliau dvasiškai bendrausim.

Pasikviečiu aš ją į kiną. Viskas ok, pasipuošiu, kostiumu, kaklaraiščiu. Na, iš tikrųjų tai iš darbo išėjau taip apsirengęs:) Bet vis tiek bendroje masėje atrodau pasipuošęs. Susėdam žiūrėti filmą. Rodo gražų, pasitūrintį jaunikaitį, pakabina jis paną parsiveda namo ir užsiima seksu. Aš jau taip muistausi kėdėje, kažkaip neįpatingai tikęs siužetas pirmam kartui kine. Toliau dar gražiau, pasimylėjęs, jis tą paną nužūdo. Ir taip kelias panas per kiną. Aš nei žalias, nei raudonas, nei violetinis, atsiprašinėju, kad žinai, nežinojau, kad čia tokias nesąmones rodys. Ji iš mandagumo – o man visai patiko, įdomu, nieko tokio, neimk į galvą.

Bet pabaiga tokia – ji su manim daugiau į filmus nėjo, dar kažkiek laiko pabendravom, apie lovą aišku po tokio siužeto kažin ar galėjo būti kalba. Išsiskyrėm 😦

Ai, filmo pavadinimas “Psichopatas”. Rimtai. Ir kaip aš galėjau merginą į tokį filmą vestis? Pats beprotis 🙂

Ai, o kas baisiausia tai man net filmas nepatiko 🙂

