Tags

, , , ,


Dar vienas receptas iš “Gustavo receptai”. Tiesa, ten vadinasi kotletai, bet man gavosi blynai, tai blynais ir vadinu.

Reikės:

Krabų lazdelių pakelio (kokį 16 vnt.)
Fermentinio sūrio  (apie 100 gr). Manau, kad gautusi 1:1 su krabų lazdelėmis (parašyta krabų du kart daugiau – 200 gr)
1-2 kiaušiniai (parašyta 1, aš dėjau 2)
Maltų džiuvėsėlių

Gaminu:

Reiktų krabų lazdeles sumalti su mėsmale, bet aš jos neturiu. Arba reiktų sutarkuoti, bet bandžiau, tai niekaip nesigavo – minkšti, todėl tiesiog kiek įmanoma smulkiau supjausčiau. Įtarkavau sūrį, įmušiau kiaušinį, pasirodė mažai, įmušiau dar vieną. Bandžiau daryti kotletukus ir pavolioti džiuvėsėliuose, bet viskas iširo, todėl šiek tiek džiuvėsėlių įpyliau į masę ir kepiau kaip blynus. Valgyti rekomenduojama su majonezu arba majonezo – kečupo padažu, nors mano šeima valgė be padažo.

Man kaip ir nelabai patiko, bet mano šeima valgė susižavėjusi, todėl išsisaugau receptą, kad kai busiu kokiam supermarkete ir galvosiu, ką čia šeimai valgyti – žinočiau.

Man priminė Slovakiją. Ten kepa sūrio kotletus (bent kiek man teko valgyti be krabų) ir patiekia su bulvytėm fri (kas man buvo labai keistas derinys). Taigi va kas gavosi:

Čia tokia tešla gavosi.

O čia jau blynai. Skanaus 🙂

