Tags

, , , ,


Dar vienas receptas iš “Gustavo receptai”. Kadangi jau prieš tai mačiau jį supermamoje, tai nutariau pasidaryti pirmiau.

Reikės:

0.5 kg plikytų sausainių (mano tortinei reikėtų 0.75 kg, taip, kad ir visko šiek tiek daugiau). Atkreipti dėmesį, kad būtų minkšti, šviežūs.
1 stiklinės grietinės
1 stiklinės saldžios grietinėlės
Poros šaukštų tirpinto šokolado (aš tingėjau tirpinti, tai tarkavau)
Poros šaukštų cukraus pudros
1 šaukštelio želatinos
Ant šaukštelio galos citrinos rūgšties

Gaminam:

išmaišom grietinę, gritinėlę, cukraus pudrą, citrinų rūgštį. Atsargiai nepadauginkit citrinų rūgšties. Pagal skonį kol plakame nelabai jausis, bet vėliau, kai sustings, tada pasijaus. Išplakam iki puromo, geriausia su elektriniu plaktuvu. Deja, aš neturėjau, tai plakiau taip. Nedideliame kiekyje karšto vandens ištirpiname želatiną, ataušiname, supilame ir dar pamaišome. Masė paruošta.

Imam plikytus sausainius, pamirkom ir klojam pamirkyta puse tortinę. Kai sluosknis gatavas, užpilam kremo, palaistom arba patarkuojam šokolodo. Klojam kitą sluoksnį sausainių, jų jau pamirkyti nebereikia, nes sudrėks nuo apatinio sluoksnio. Ant viršaus supilame kremą ir šokolado. Laikom kol sustings, na, aš tai per naktį. Viskas galima valgyti.

Sausainių 0,5 kg per mažai mano tortinei, tai antras aukštas nepilnas gavosi.

Ir kremo matosi mažokai, nors dariau pagal tai kiek parašyta. Reikės kitą kartą dėti daugiau.

