Tags

,


Nelabai aš tikiu tuo dalyku, kad egzistuoja energetiniai vampyrai, kurie išsiurbia energiją vien tik savo buvimu. Bet, kad yra žmonių, kurie išsiurbia savo veiksmais visą energiją, tai tikrai yra. Pažįstu vieną tokį žmogų. Per valandą gali išsiurbti tiek, kad po to kelias valandas reikia atsigavimui. Ir ką sau galvojate? Pasiėmiau aš laisvą dieną. Ir su tuo žmogumi teko praleisti visą kiaurą dieną. Didžiąją laiko dalį mašinoje. Tik dviese. Kur niekur nepabėgsi, kur niekas negali nukreipti dėmesio. Kur vairuodamas mašiną gali pabėgti? Degalinėje sisiuko. Bet tai nesėdėsi valandą WC. Ir taip nuo 9 ryto iki 17 valandos vakarą iš manęs siurbė energiją.

Kaip suprasti siurbė energiją? Kai žmogus kalba tik apie neigiamus dalykus ir jaučia iš to pasitenkinimą. AIDS, nepageidaujami nėštumai ir pan. Ui, nerašysiu daugiau. Kai žmogaus moto –  kai motina numirs, eis prišiks ant kapo. Rimtai, tikrai tikiu, kad taip ir padarys. Kai ką nors pats sakydamas, turi galvoti, kad tame sakinyje negali būti teigiamo dalyko, nes išgirdęs teigiamą dalyką vampyras susinervuos ir pradės rėkti, šaukti, klykti, drąskytis ir panašiai. Bus dar blogiau. Jei sakai, neigiamą dalyką, tai jis taip pat turi turėti pakankamą neigiamumo atspalvį. Pavyzdžiui, bandžiau sakyti, kad man nepatinka Facebook, kad jis šudas, buvau iš kart nutyldytas, nes nepakankamas neigiamumo lygis. IŠ tikrųjų kas čia tame neigiamo, jei man nepatinka? Va, katastrofos, AIDS, ligos, mirtys – čia jau pakankamas neigiamumo lygis. Tik jos neturi būti kažkur toli, abstrakčiai. Turi liesti tave, tavo vaikus ar artimuosiuos.

Svetimiems žmonėms tokiu atveju turiu atkirtį. 1. Iš kart dar nepradėjus kalbėti sakau – Neee. Tipo, laba diena, aš – Neeee. Supranta, kad debilas ir atstoja. 2. Iš kart duodu pora litų, nes dažniausiai tokie pristoja gatvėje. Bet čia, jei gera man nuotaika. 3. Ką bepasakytų sakau: Mat kaip. Tarkim, sako, va tikriausiai sergu vėžiu arba AIDS, ką dabar daryt. Aš atsakau – mat kaip. Tada mane palaiko bepročiu ir atstoja.

Artimiems žmonėms neturiu atkirčio. Todėl visą dieną iš manęs siurbė kraują. Visą naktį po to blaškiausi. Supratau, ką reiškia, kai sergi – blaškytis. Visada galvojau, kad, jei pavargsti, tai griūni kaip negyvas. Kai pervargsti, nebegali ramiai miegoti – blaškaisi, nei tai miegi, nei tai ne.

Ryte atskėliau kaip sudaužytas. Važiuodamas mašinoje išsikeikiau. Visus pid…, kur… išvadinau – nepadeda. Atslinkau į darbą. Gerai, kad darbe turiu atidirbęs automatizmo sistemą ir kokią dieną galiu pagal ją dirbti. Žmonės ateina aš kažką atsakau ir panašiai. Išgėriau Red bull. Paprastai apsvaigina – nebesvaigina Red bull. Galvoju, gal iš darbo pabėgti ir į kiną. Bet tai blin, vakar nebuvau darbe, tai šiandien tikrai pastebės, kad pasiploviau. Neina taip. Muzika? Vemt verčia. Ko nors aštraus užvalgyti? Nea. Dingti iš darbo į mišką? Nea. Kas dar, kas dar? Ir čia perskaitau subjektyvi bloge – Vangelis. Blin, va, kur tinkama muzika. Klausausi. Vieną kartą, antrą, trečią. Organizmas atsigauna. Pakyla sistemos. Pradeda dirbti. Išgyvenau. O vakare nusipirkau čipsų. Kokį dešimt metų jų nevalgiau. Estrela Naturals 🙂 Nurimsta organizmas. Naktį miegu kaip užmuštas.

Išgyvenau.

