Tags

, , , ,


Sirgau, norisi save kažkuo palepinti, kažkuo neįprasto, bet, kad nesunkiai pagaminama. Einu parduotuvėje, žiūriu Santa Maria Tex Mex receptų knygutė.

Ir skamba daina galvoje:

Mama nupirk man sombrero
aš noriu būti kaip caballero
Mama prašau mama
Aš noriu valgyt burittos
Mylėt sinjoritas

http://www.youtube.com/watch?v=w1AuOUmofl4&feature=player_embedded

Buritos su faršu

200 g faršo (kažkokie vegetarai?, aš naudojau 800 g)
1 valg. šaukštas aliejaus
1 didelis svogūnas (parašyta nedidelis, pjaustytas ritinėliais)
1 didelė morka (pjaustyta juostelėmis)
1 nedidelė raudonoji paprika, pjaustyta juostelėm (kodėl nedidelė, didelės reik)
1 pakelis Santa Maria prieskonių mišinio Taco Spice Mix (na, ant 800 g aš naudojau pirmą kart 1, kitą kart 2)
150 g vandens
100 g virtų ryžių
6 tortilijų (parašyta Santa Maria, bet tai koks skirtumas)
3 valg. š. Santa Maria padažo Chunky Salsa (šiaip vidutiniškai aštrus)
50 g tarkuoto sūrio

Uždedam virti ryžius. Pakepinam faršą (Hmz, o kokį? Aš naudojau jautienos – kiaulienos) aliejuje, sudedam pjaustytas daržoves. Kepinam. Sudedam Taco Spice Mix, įpilam vandens, troškinam kelias minutes, sudedam ryžius išmaišom.

Tortilijas rekomenduojama pašildyti 10 min folijoje orkaitėje, pirmą kart bandžiau, o vėliau tingėjau. Gavosi ir taip. Dedam mišinį ant tortilijų, užlankstom kaip voką, patepam Chunky salsa padažu, pabarstom tarkuotu sūriu (jis kai apkepa sutvirtina, kad neišsiskėstų). Aš susmaigstau dantų krapštukais, man kitaip nesilaiko. Kepam 180 laipsnių temperatūros orkaitėje apie 10 minučių:

Antrą kartą, kai dariau, įdėjau dar raudonųjų pupelių (šiaip be reikalo, sausina viską), Bei žalumynų – pomidorų, svogūno laiškų, krapų, petražolių – šito tai tikrai trūko.

Aš noriu valgyt burittos

Mylėt sinjoritas 🙂

