Tags

, , , , ,


Man bandelių darymas – tai žingsnis perlipti per savo kompleksus, prieš daug metų bandžiau ir nesigavo. nors kai dabar galvoju, o kodėl ir turėjo gautis – receptą pats sugalvojęs buvau. O vis tiek yra kažkokios bendros taisyklės kaip elgtis su miltais. Taigi vėl pabandžiau. Ir koks malonumas apėmė, kai minkau tešlą ir matau gaunasi.

Taigi reikės:

500 g kvietinių miltų

250 g pieno

1 kiaušinio (man tai du gavosi, 1 pilnas ir dar 1 baltymas, o trynį patepimui sunaudojau)

1 šaukštas cukraus

5 šaukštai aliejaus

0,5 šaukštelio druskos

25 g mielių (aš naudojau šviežias)

Raugintų kopūstų (kokį 500 – 800 g, nežinau, neparašyta buvo)

Sultinio kubelis

Pipirų

Aliejaus kopūstų troškinimui

Darom tešlą: į pieną supilam smulkintas mieles, aliejų, cukrų, druską, pilam po truputį miltus, maišom, po to minkom, kol nebelips prie rankų. Pastatom šiltai valandai pakilti.

Raugintus kopūstus su sultiniu, šiek tiek aliejaus, pipirų troškinam 20 minučių, paliekam atvėsti.

Pakilusios tešlos neperminkom, imam gabaliukais, kočiojam, dedam kopūstus, užlankstom, dedam į blėką, paliekam šiek tik pakilti, patepam tryniu, kepam 180 laipsnių apie 20 minučių. Viskas. Valgom.

O čia fotosesija.

Troškinasi kopūstai:

Kildinama tešla:

Ei, o čia mano nuolatinis pagalbininkas – ragautojas ar neužnuodyta:

Dedam kepti:

Iškepė:

Na, va, ne taip ir sunku buvo.

