Tags

, , ,


Reikia išsisaugoti dar vieną man patikusi receptą. Ypač po to, kai pabandžiau ieškoti Internete “bulvės prancūziškai”, tai visai kitą receptą rodo. Ai, receptas paimtas iš knygos “Sena gera virtuvė”, tai jau jie kalti, jei čia visai ne prancūziškai.

Ir Mukatanas rašė, kad patinka prancūziška virtuvė. Beje, Mukatanas, kas darosi su tavo blogu?

Reikės:

50 g lašinių (aš visada dedu daugiau, kokį 100 g ir dažnai dedu karštai ar net šaltai rūkytos šoninės)

750 g bulvių (maždaug 10 vidutinių)

150 g svogūnų (aš dedu 2 didelius)

1 česnako skiltelė

250 ml grietinės (irgi dedu šiek tiek daugiau)

1 stiklinė sultinio

kmynų

pipirų

druskos

Supjaustytus juostelėm (aš lašinius kubeliais, o šoninę juostelėm) pakepinam. Bulves pjaustau tokiais griežinėliais, maždaug 1 cm storio. Dedu į puodą pakepintus lašinukus, tada bulves, pjaustau griežinėliais svogūnus, grietinę, sultinį ir visa kita. Ir troškinam, kol bulvės suminkštės. Maždaug 20 minučių.

Taigi bulvės jau sudėtos į puodą:

Užpjaustom svogūnų (viršuje pora nukritę jau buvo):

Dedam grietinės:

Dedam prieskonių:

Verdam (tiksliau troškinam su uždengtu dangčiu):

Valgom:

Lašinukai, kmynai, svogūnai priduoda tokį specifinį skonį. Knygoje rekomenduoja pateikti su šviežiomis daržovėmis. Bet aš tai valgau taip.

Skanumėlis. Franciūziškai 🙂

