Tags

, , , , , ,


Na, užteks naudotis kitų receptais, parašysiu ir savo rastą. Oficialiai vadinasi Vyšnių ir sausainių pyragas, bet aš jį pavadinau Sūnaus tortu, nes šį jis labiausiai mėgsta gaminti, o mes labiausiai mėgstam valgyti.

Radom kažkokioje knygutėje, nebeprisimenu kurioje, bet, ai, koks skirtumas.

Taigi 8 žmonėms (aš sakyčiau 9) reikės:

2 pakeliai (po 180 g) šokoladinių sausainių (pvz. Selga). Beje, nesupratau dėliojant 3*3 dviejų trūko.

400 g tirštos grietinės (aš imu 40 procentų riebumo)

2 šaukštai cukraus

200 – 300 ml vyšnių uogienės

Papuošimui:

džiovintų vyšnių (oi, aš tau naudoju konservuotas)

šokolodo

Patarimas: vietoj vyšnių galima rinktis braškių arba abrikosų. Bet man vis tiek vyšnių skaniausia.

Gaminama lengvai: klojam sausainių sluoksnį, tepam grietinę sumaišytą su cukrumi, sausainių, vyšnių, sausainių, grietinės. Viršutinį darau grietinės. Dedam į šaldytuvą per naktį. Ištraukus iš šaldytuvo tarkuojam ant viršaus šokoladą ir puošiam vyšniomis.

Prašom valgyti:

Netingint šonus buvo galima užglaistyti grietine. Bet … Ir taip skanumėlis.

