Tags

, ,


Vaikas miega, tai gal spėsiu parašyti.

Labai keista, kad gavau šį apdovanojimą iš subjektyvi. Man subjektyvi, tai kaip bloginimo klasika. Nežinau kiek metų ją skaitau. Tai pats seniausias blogas, kurį pastoviai skaitau. Klasika, kitaip nepavadinsi.

Kadangi čia ne šiaip sau paprastas apdovanojimas, o dar ir su tęstine misija, tai tuo pačiu tenka atlikti kelis namų darbus ir perduoti estafetę kitiems. (Pridėsiu nuo savęs – virusinė akcija populiarinanti google reitinguose, bet juk gera :))

Taisyklės šios:

– Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo
– Parašo 7 dalykus apie save;
– Išrenka tuos, kam perduos titulą;
– Jiems praneša gerą žinią.

7 dalykai apie mane:

1. Esu žinių, naujos informacijos gavimo vergas. Kažkada skaičiau, kad mokslininkai nustatė (šiaip ką nori tą jie ir nustato, bet …) jog informacijos gavimas žmogui yra priliginamas pagal malonumą seksui. Tai aš su tuo sutinku. Visiškai. Man pastoviai turi tekėti informacija. Jei ji neteka aš pats ją pradedu tekinti per savo smegenis. Tai kartais sukelia problemų. Įdomių dalykų pasaulyje be galo daug. Ir negaliu viskuo kas įdomu domėtis. Daug dalyku esu užmetęs. Pvz. kabala – atsisiunčiau iš interneto 30 GB informacijos (čia vien video ir audio). Net bloga pasidarė. Ir tai dar ne viskas. Dar kiek galiam rasti google. Arba apie tą Sovietų ekstrasensą Wolf Messing – 16 serijų plius 3 filmai. Ar kada pažiūrėsiu?

2. Patinka moterys. Nerašysiu gi, kad seksas. Bet turiu žmoną ir to užtenka. Jei ne celibatas būčiau kunigas. Dar 3-4 klasėje labai patiko kunigystė, bet moterys (mergaitės tada) patiko labiau. Manęs tada klausė ar būsiu kunigas, sakiau, kad, deja, ne, tiesa neaiškinau priežasčių. Gaila iki šiol.

3. Myliu savo vaikus. Skirtingai. Iš vyresnio reikalavau. Dabar žinau, kad klydau. Iš mažesnės mažiau reikalavau. Iš mažės iš vis nieko nereikalauju kol kas – tiesiog myliu.

4. Mašina man transporto priemonė. Nuvykti iš punkto A į punktą B. ir tiek. Skirtingai nei kitiems vyrams.

5. Apskritai labai skiriuosi kaip priima mane kiti ir kaip aš pats save. Aš pats save identifikuoju kaip tylenį, kiti mane traktuoja kaip vakarėlių sielą ir linksmintoją.

6. Ideali senatvė: knyga, viskio stiklinė, cigaras (na, šitą baigiu išmesti iš vizijos, baisiai jau neskanu), baltas šalikas (keista detalė vizijoje), supuose krėsle, šalia kompiuterio ekranas, kuriame skaitliukas mano bankinės sąskaitos, kuris kas sekundę prasisuka, parodydamas kaip dideja mano pinigai. Iš pincipo viename punkte parašiau, bet čia kokie 5 punktai apibūdinantys mane.

7. Mėgstu gaminti valgyti. Ir valgyti. Dar viena svajonė turėti savo restoraną. Bet taip kaip koks Soprano. Kaip užgaidą. Pinigų turiu, ką noriu tą darau.

O, galvojau kaip bus sunku parašyti. O žiurėk jau ir septyni. Ir gerai. Nebesiplėsiu.

Perleidžiu šį titulą kitiems:

http://subjektyvi.blogas.lt

http://ladymadonna.blogas.lt

http://linoreta.blogas.lt

http://bernadeta.blogas.lt

http://piestukas.blogas.lt

http://lazuritas.blogas.lt/

Ir dar pridėsiu už ką:

subjektyvi už bloginimo klasiką. Kelis metus skaitau. Tik neseniai, koks pusmetis pastovių skaitymų papildė kiti.

ladymadonna – už išlaikytus patarimus, rimtą požiūri į gyvenimą. Išlaikytas blog’as.

linereta – pati gerai apibūdina, už gyvenimą su šypsena.

bernadeta – jaukus. Galvojau, kodėl man jis patinka. Tiesiog jauku, ramu. Oazė.

pieštukėlis – už lengvą blog’ą. Ji taip negalvoja. Bet man visą tą jaunystę pergyvenus, tai atrodo kaip lengvas pūkelis- meilės, svajonės ir t.t.

Gluosnis – už rimtumą 🙂

Vaikas pabūdo, kaip tik spėjau 🙂

