Tags

, , ,


Užsukau į keletą blog’ų apie Sausio 13 – ąją. Vieni normalūs, kiti paveikti komunistinės propogandos, atseit, niekas negintų Lietuvos taip kaip buvo prieš 20 metų.

Karas su Rusija tebesitęsia, tik jis įgavo paslėptą būdą: dezinformaciją, juodinimą, pesimistines nuotaikas, aliuzijas, kad prie sovietų buvo gerai. Lietuvoje liko rusų slaptieji armijos padaliniai, kurie visą tai ir skleidžia. Taip pat yra užverbuojami nauji agentai (kaip Draugas Algirdas Paleckis). Karas pasidarė sudėtingesnis ir sunkiau apčiuopiamas.

Ar aš eičiau ginti Lietuvos? Ar aš lietuvis? Ar aš prisimenu Lietuvos istoriją? Ar aš noriu būti laisvas?

AR AŠ NORIU BŪTI LAISVAS?

Aš lietuvis ir, jei teks, vėl eisiu ginti Lietuvos. Dar smarkiau. Aš pajutau laisvės skonį.

Aš kaip ir visi tikri lietuviai gintume Lietuvą. Ir eikit visi komunistai velniop su savo dezinformacija.

