Tags

, , , , ,


Kaip čia tuose bloguose gaunas: linoreta Bernadetos bloge pasiūlė kitą blogą, kuriame neblogas receptas http://pakopa.wordpress.com/2010/01/05/meduoliu-pyragas-su-bananu-idaru/, ten parašyta, kad iš “Gustavo enciklopedija” paimta. Kadangi mano žmona paskelbė, kad dabar mūsų šeima (va, būtent, kad ne, ji, o mes visi) laikysimės dietos, tai vakar nutariau, kad neblogai būtų padaryti pagal šį receptą. Tų moterų niekaip nesuprasi, vakar valgyti nieko nedaviau (vandens su druska irgi nedaviau 🙂 ), bet pasakiau, kad darysiu tortą ir ryte jau bus. O kaip faina – pasakė. Suprask kaip nori.

Taigi ko reikia:

Meduolių 500 gr. (šokoladinių arba kitokių) – aš ėmiau 1 pakelį šokoladinių kitą su medumi, šiaip mano tortinei manau reik daugiau, nors gal ir plonas visai nieko.

Grietinė 500 gr. – cha, galvojat lengva 500 gr. nusipirkti, visur 450 gr., bet lyg užteko.

150 gr. smulkaus cukraus – nežinau, kokio radau tokio pripyliau ir tikrai mažiau.

3 dideli bananai – vos nepamiršau parašyti.

Imam grietinę sumaišom su cukrum (įspaudžiau pusė citrinos, nežinau, reiks pabandyti be jos). Į tortine trupinam meduolius, užpilam grietine, sudėliojam pjaustytus bananus, užpilam dar grietinės, sutrupinam likusius meduolius. Suspaudžiam su kuo nors, aš su bulvių traiškymo įrankiu, taip kad grietinės įsigertų į viršutinį sluoksnį ir priduotų formą. Dedam į šaldytuvą 2-3 val. (aš nakčiai). Ir žiūrim, ką turim.

Ką tik iš šaldytuvo:

Nuimam rėmus:

Ir į lėkštutę:

Šeimynėlė valgė apsilaižydami ir vis klausinėjo, iš kur aš tokį receptą ištraukiau. Aš paslaptingai šypsojausi.

