Tags

, ,


Savo blog’e prirašinėjau daug visko apie Amway (Anti Amway). Ir pagalvojau. O kokia man iš to nauda? Jokios. Kažkaip nesąmonė. Ir nutariau savo susidomėjimą Amway (Anti Amway) pasukti man naudinga linkme. Kur čia galima naudą rasti? Galima patobulinti anglų kalbos žinias. Taigi įvedžiau į google “Amway humor” išsirinkau kol kas lengvesnį tekstą ir pabandysiu išversti. Nesistengiu išversti labai tiksliai, svarbu, kad išliktų mintis. Bet jei, kas pastebės vertimo klaidų, būsiu dėkingas, jei parodysite ir man. Pradedam.

Pradedu nuo http://www.amquix.info/humor/workathome/i_lied.html vertimo.

Aš melavau, kad uždirbu 80 000 $ dirbdamas namuose…Taigi ir tu gali!

AR TU NORI UŽDIRBTI DAUGIAU PINIGŲ? Ar tu kada nors svajojai apie patogų darbą savo namuose? Ar tu nori būti pats sau bosas, dirbti tiek kiek nori arba tiek mažai kiek nori?

Aš tai žinau, aš irgi turėjau tokių minčių, bet tokia sėkmė man buvo nepasiekiama. Pagaliau, kokių gi šansų aš turėjau, kad tapčiau turtingas? Man beveik 40, aš neturiu jokių ĮGŪDŽIŲ, NESU NET BAIGĘS KOLEGIJOS ir NETURIU PINIGŲ veiklai pradėti. Taigi štai, kodėl aš sukūriau Greitų Pinigų Išradimo Planą. Tai pakeitė mano gyvenimą… per vieną akimirką. Nuo pat pirmos dienos, aš galėjau sakyti savo draugams ir kaimynams, kad aš uždirbu 80 000 $ per metus dirbdamas namuose! Tai buvo taip PAPRASTA! Man nereikėjo JOKIŲ SPECIALIŲ MOKYMŲ ir nebuvo JOKIŲ PRADINIŲ IŠLAIDŲ.

Remiantis Greitų Pinigų Išradimo Planu tu taip pat gali sakyti žmonėms, kad pasiekei finansinės nepriklausomybės net nepraliejęs nei vieno prakaito lašelio. NEPRALEISK šios nuostabios progos.

Tam, kad pradėtum tiesiog dabar, paskambink, kad užsakyti mūsų specialų informacinį paketą. Jūs išmoksite visko, ko jums reikia, kad įtikintumėte žmones, jog jie gali uždirbti daugiau, nei kada nors įmanoma pasvajoti. Netrukus jūs sakysite “Tai buvo taip lengva” ir “Užtrukdavau tik kelias minutes per dieną” ir “Pagaliau, aš turiu namą ir automobilį, kokio visada norėjau”.

Jūs klausiate: – Kaip visa tai veikia?

Tai paprasta. Viskas, ką jūs turėsite daryti, tai išgalvoti apie savo NEĮTIKĖTINĄ FINANSINĘ SĖKMĘ. Netrukus, kiekvienas, kas jus pažįsta, žinos, kaip jūs uždirbote 7 000 $ per pirmą jūsų veiklos mėnesį.

Turite kompiuterį? Žinote, kur daro kopijas? Jei nors į vieną klausimą atsakėte Taip, Jūs galite išsiuntinėti tūkstančius laiškų nepažįstamiems žmonėms ir pranešti jiems “JŪS ĮGYVENDINATE JŲ SVAJONES”. Ko jūs laukiate?

Ar nenorite matyti savo nuotraukos laikraščių ir žurnalų reklamose? Ar jūs galite įsivaizduoti žėrinčias rekomendacijas Greitų Pinigų Išradimo Planui masiniuose elektroniniuose laiškuose, kurių siuntėjo negalima susekti? Kiekvienas išgirs jūsų tvirtinimus apie pasiektą laimę.

Kodėl vergaujate darbe, vos vos sudurdami galą su galu, jei galėti turėti tokį atlyginimą apie kokį tik svajojote? Kiek norite jūs uždirbti? 25 000 $ ? 250 000 $ ? 1 milijoną dolerių? O ką pasakysite apie 500 KVAZILIJONŲ? TOLIAU TIK DANGUS! Jei jūs mokate pasakyti skaičių, jūs galite sakyti, kad tiek uždirbate.

Ir visų geriausia – JOKIŲ MOKESČIŲ. Ir, kadangi tai ne apie pinigus, šis planas yra 100 % legalus. Gal Greitų Pinigų Išradimo Planas ir neetiškas, bet jis VISIŠKAI LEGALUS.

Tai NE tinklinio marketingo (MLM) sukčiavimas. Nėra nei vieno, kuriam ši pinigų namuose darymo schema neveiktų. Jūs nepardavinėsite gyvybės draudimo. Jūs nepardavinėsite niekam nereikalingo šlamšto. Su Greitu Pinigų Išradimo Planu Jūs iš vis NEPARDAVINĖSITE. Viskas, ką jums reikės daryti, tai meluoti. Tik tiek.

Tūkstančiai amerikiečių gauna iš vyriausybės neapmokestinamus pinigus skirtus mokslui ar naujo verslo pradėjimui ir pan. Bet yra problema su šia pinigų darymo schema “JŪS BŪSITE APRIBOTI”. Jūs iš tikrųjų turėsite eiti į mokyklą, pradėti verslą, kad taip gautumėte tuos pinigus.

Bet ar galite jūs meluoti? TAIP, JŪS GALITE. Jūs tai esate darę milijonus kartų – buvusiai žmonai, tėvams, buvusiame darbe vadovams. Su Greito Pinigų Išradimo Planu jūs turėsite meluotai apie kai ką kitką – jūsų uždarbį.

Ar nebūtų nuostabu dirbti namuose, sėdint patogiai ant sofos, atsilošus ir stebint, kaip jums plaukia pinigai? Aišku, kad būtų nuostabu. Deja, nėra tokio dalyko. Bet aš nekalbu apie Kaip-tapti-turtingu schemą. Aš kalbu KAIP APGAUTI ŽMONES, kad jie GALVOTŲ, jog jūs greitai tapote turtingu.

Ar nenorėtumėte paskambinti tai nuostabiai panelei, kuri jums krito į akis ir pasakyti: “Varom į Karibus prabangių atostogų kitą mėnesį”. Kadangi išvykimo laikas yra tolimoje ateityje, tai jūs neturėsite dėl to problemų. Kodėl? Nes ATEITIS YRA NERIBOTA. Be visa ko, niekas negalės jūsų vadinti melagiu ir ginčytis apie tai, kas dar neįvyko.

Ko norite? Namo paplūdimyje? Naujo sportinio automobilio? Savo reaktyvinio lėktuvo? Visa tai jūs galite turėti ateityje. Ir JŪS galite pradėti apie tai kalbėti jau ŠIANDIEN!

