Tags

,


Prieš kelis metus skaičiau tokias paskaitėles apie būdus kaip meluoti nemeluojant. Tada buvau išsiaiškinęs tik būdus. O dabar sužinojau iš Amway ir tikslą, bei dar naujų būdų.

Taigi tikslas. Kodėl reikia meluoti nemeluojant. Labai aiškus ir paprastas – Kad tavimi patikėtų. Visi žinome, kad meluojant suveikia mūsų kūno kalba. Ir moterys tą kūno kalbą jaučia geriau, o vyrai blogiau. Todėl moteris lengviau kuo nors įtikinti. Užtenka gerai įvaldyti kūno kalbą ir taip lengviau apgausite moterį. O Amway genialumas tame, kad jie aišku mokina ir kūno kalbos, bet jis mokina ir kitko – nemeluoti. T.y. arba tu turi patikėti 100 procentų, ką sakai, arba sakyti tai, kuo tu tiki. Taigi trys mano atrasti (išradau tai ne aš, aš tik sau juos atradau) nauji melavimo nemeluojant būdai.

1. Į klausimą atsakyti klausimu. Paskaitykit mano diskusiją su Aleliuja. Aš klausiu. Kiek tu pajamų uždirbi iš Amway? Atsakymas: O kas tau pasikeistų, jei pasakyčiau, kad 5000 Lt? Aš vaikštau, galvoju, kietai, gauna 5000 Lt. Bet vis tiek. Na, negali būti. Skaitau klausimą. Skaitau atsakymą. Taip aleliuja nemeluoja, ji tiesiog užduoda kitą klausimą, kuriuo 100 procentų tiki, todėl jokia kūno dalelė negali pasakyti – meluoji. Nemeluoja.

2. Atsakyti į kitą klausimą. Klausiu ar tavo pajamos iš Amway 5000 Lt. Atsakymas: Mano pajamos 5000 Lt (atsakė šiek tiek painiau, bet esmė ta). Vėl vaikštau, bl..,, galvoju reik mesti man darbą – 5000 Lt dirbant po kelias valandas. Bet jau turiu patirties. Prie žodelio pajamos nėra žodelio Amway. Jis vėl nemeluoja. Matyt gauna 5000 Lt. Bet tai visiškai nesusiję su Amway. Kiti variantai: Ar tu uždirbi iš Amway. Taip (na, taip 40 lt irgi pinigai). Arba teiginys: Mes eisime į Rusijos rinką. Aš žiūriu žiūriu, taigi Amway seniai Rusijoje. O dabar žiūrim iš meluok nemeluodamas pozicijos. Taigi nesakė, Amway. Sakė – MES. O jis yra nepriklausomas Amway verslininkas ir jis turi pažįstamą Rusijoje ir žada jį pakalbinti įsijungti į jo piramidę. Nemeluoja.

3. Atsakyti, kad aš to nesuprantu. Nesupranti ir negali suprasti. Pvz. Klausimas, kodėl yra melagingi terminai (pvz. marketingo planas). Atsakymas. Nes liaudis to nesupras, jiems reikia suprantamais žodžiais paaiškinti. Dabar klausimas – kas yra liaudis? Jei tu nepriklausai Amway – liaudis. Priklausai 3 lygio – liaudis. 6,12 – vis tiek liaudis. Iš principo kokio lygio bebūtum už tave yra aukštesnių, kurie geriau už tave supranta. Nemeluoja.

O prie to pačio klausimas, kurio dar neklausiau. Kodėl tave atvedęs į piramidę ir gaunantis pinigus iš tavęs ir neduodantis tau nei lito vadinamas sponsoriumi. Ir taip galvoju ir anaip, nesugalvoju jokio paaiškinimo, kodėl vadinama atvirkščiai? O eksperimentas. Kuriuo iš šitų trijų būdų bus atsakyta. Ar sužinosime naują?

