Tags

, , , , , ,


Perskaičiau subjektyvi.blogas.lt vieną įrašą ir susibiesinau. Kai kurie mano ar bando įteigti, kad Sovietų Lietuvoje buvo geriau. Tai dabar padarysiu kelis įrašus apie tai.

Kino filmas The Soviet Story.

Gėda lietuviams, kad mūsų broliukai latviai tokį pastatė. Bailiai lietuviai, gal kai išmirs visi komunistai ir komunistų vaikai, tada lietuviai atsigaus ir pažiūrės į visą baisumą realiai, kas mums buvo atsitikę.

Aš daug žinojau apie komunizmo žiaurumus, bet kaip buvo žudomi rusai, ukrainiečiai ir kitos tautos net negalėjau taip įsivaizduoti. Kino filmą rodė LTV (o kur kitos televizijos?) birželio 14 d. Kas nematėte galima rasti internete, su lietuviškais subtitrais. Pažiūrėjęs, aš paskambinau tėvui, sakau, ar matei, ar čia tikrai taip buvo. Net aš suabejojau, kad taip gali būti. Tokie žiaurūs dalykai. Tėvas man atsakė:

– Čia tik ledkalnio viršūnė. Į tokį trumpą filmą jie negalėjo sudėti visko. Buvo dar baisiau.

Vat, taip. Kas nematėte, privalu pažiūrėti, juk tai mūsų nesenos istorijos dalis. Turim žinoti savo istoriją, kad dėtume visas pastangas, kad daugiau tas nepasikartotų.

