Tags

,


Ai, parašysiu, gal išsiliejus nebebus bad day. Arba bent rytoj bus gera.

Kaip taip keistai nutinka? Iš ryto atsikėliau su gera nuotaika. Atvažiavau į darbą. Per pertraukėlę nutariau paskaitinėti, ką rašo internete. Ir prasidėjo. Aptikau Chako Noriso projektą (įsidėjau į nuorodas) arba kaip atidaryti restoraną už 0 Lt. Visada, maniau, kad turėti savo restoraną yra pats krūčiausias dalykas, t.y. visada galvojau, kad kada nors turėsiu savo. Bet kuo toliau gyvenu, tuo pesimistiškesnės mintys. O čia jaunas žmogus už 0 Lt atidaro savo mažą restoraną. Kaip suėmė pavydas.

Toliau dar gražiau, einu paskaityti vieną verslo puslapį, o ten mano pažįstamą cituoja, kaip kokį krūtą verslininką, atidarė, mano manymu, visiškai nesamoningą internetinį puslapį ir jis kas svarbiausia visiems patinka. Tiesa vaikinukas tikrai baisiai protingas, tik man jo puslapis nepatinka.

Susnervinu. Aš sėdžiu įkalintas savo darbe. Su tokiom išlaidom, kokias mes turim kas mėnesį, aš nebesu laisvas, aš esu vergas, aš privalau dirbti nuo ryto iki vakaro. O po darbo tiek pavargęs, kad nebėra jokio noro dar ką nors galvoti.

Ir dar šį mėnesį pasiūliau žmonai atiduoti visą algą (kažkur skaičiau, kad visai gerai būtų), nes pavargau kiekvieną mėnėsį kovoti dėl pinigų. Nesutiko. Sakau, na ir ok, pažiūrim, kas bus, jei nekovosiu. Jau ketvirta diena kaip baigėsi mėnesio pinigai. Išdalinau kas liko kiek kiekvieną dieną galima išleisti. Išgyventi įmanoma, bet nervai nelaiko. Šaldytuvas visiškai tuščias. Parduotuvėjė perku tik pačius būtiniausisu dalykus, bei išnaudoju visus per tą laiką sukauptus kortelėse pinigus (Norfa, Maxima).

Toliau dar atsidarau vos ne atsitiktinį puslapį, jauna panelė statosi tikslus, kuria planus, kuria verslą pagal savo idėją.

Skambina senas pažįstamas, jis dabar ten organizuoja seminarus, konferencijas, kviečia ateiti.

Dar darbe problemos. Girgžda ratai. Arba, jei terminais iš knygutės “Kas paėmė mano sūrį”, ar tik sūris nepradėjo gęsti?

Šiandien atrodo, kad visiems sekasi, arba bent turi galimybių kažką keisti, o man nesiseka ir esu prirakintas ir nieko negaliu keisti.

Vakare važiuoju namo, vaiką vežu po treniruočių – tik 10 valandą grįžtu namo. Pilnatis.

Čia dėl pilnaties gal tokios nuotaikos? Einu išsimiegosiu.

