Tags

, , ,


Nors ir taupant pinigus, bet kartais norisi pasilepinti ir kur nors pavalgyti ne namie. Nors kavinių, restoranų pilna, bet iš tikrųjų pavalgyti skaniai ir nebrangiai nelabai kur yra.

Šventoji: pradėsiu nuo toli ir eisiu artyn Vilniaus. Šventojoje barų pilna. Bet skaniai norint pavalgyti teko važinėtis Pas Juozą. Vienu metu kaip ir buvo pradėję gęsti Pas Juozą (kainos didelės), bet šiais metais šiek tiek nuleido kainas, žodžiu maistas geras, aptarnavimas geras, alus geras, kieme pilna atrakcijų ir jų kas met vis daugėja. Niekaip nesuprtau, kodėl pačioje Šventojoje negali padaryti normalaus maisto. Tiesa, paskutinę dieną radom gerą vietą – pamiršau pavadinimą – yra reklama kai tik įvažiuoji į Šventąją ir kad ten patekti praktišaki reikai išvažiuoti iš Šventosios. Tik vienas ‘bet’ tenai – kainos, aukštokos, kad kasdien valgyti. Ir vėl gaunasi, kad kitais metais teks važinėti Pas Juozą. Nebent, kas nors į komentarus parašys, kur visgi dar įmanoma padoriai Šventojoje pavalgyti.
Palanga. Man taip patinka Ukrainietiški valgiai, kad net jei būnam Šventojoje atvažiuojam su šeima suvalgyti barščių ir išgerti gorilkos (che Vilniuje jau irgi galima gauti, bet apie tai vėliau). Tiek metų jau ten buvau, kiekvieną kartą sužavėtas. Daugiau Palangoje ir nelabai esu kur buvęs, tai nežinau ar kur nors kitur blogai ar gerai.

Kretinga. Šalia Kretingos buvo nebloga vieta pavalgyti. Kodėl rašau buvo, jei ji kaip ir yra. Vieta yra, bet pavalgyti tai ten kažin ar galima. Tiesa aplinka faina, žaidimai vaikams, ožkos, triušiai, žąsys ir kiti gyvūnai, nameliai vaikams. Tikrai faina praleisti ten laiką, bet gaila valgyt neduoda. Na, šiaip kažką duoda, bet aš einu dažnai į dukros mokyklos valgyklą, tai valgykloje žymiai skaniau duoda (o kaina valgykloje irgi atatinkama). Žmonės (savininkai) darykit ką nors, vieta juk gera, nebankrutuokite !

Kaunas – Klaipėda. Autostrada. Žinomi Viduklės koldūnai, o ir šiaip visai neblogai kaip pakelės užkandinėse maitina. NEsgalvoju, akd kur nors būtų ypač geriau ar blogiau.

Juodkrantė. Senokai buvau, bet kai buvau, tai buvau nustebintas, kad pakankamai blogai. Tikiuosi pasikeitė.

Klaipėda. Apart Akropolyje esančias kitų ir nežinau, gal kas galėtų parekomenduoti?

Kaunas. Irgi retokai būnu, tai, sorry už ypač subjektyvų vertinimą. Pica Jazz – nerealūs šonkauliukai (Vilniuje, beje irgi jų galima gauti). Šalia kelio Daisena. Ar man pasirodė, kad jų žymieji cepelinai pablogėjo? Tiesa, aplinka pagerėjo, žaidimų vaikams atsirado. Bendrai paėmus vis dar nebloga vieta pavalgyti. Bajorkiemis – gera vieta buvo. Prieš šimtą metų. Maistas prastėjo metai iš metų. Girdėjau gandus, kad vis dar dirba. Kai važiavau pro šalį man taip neatrodė.

Bačkorių užeiga. Pirmą kartą buvau šią vasarą. Gal ten konferenciją organizuoti ir gerai, bet užvažiuoti pavalgyti – nelabai. Aplinka nesutvarkyta (elementariai pašluoti juk galima?), aptarnavimas blogas (valgyti iš vis mums nedavė, tik alaus atsigėriau). Vidurį kiemo, čia kur staliukai aplink sustatyti, pelė vidurius išvertusi, kraujais pasrūvusi, na, aš dar kaip vyras galėjau kentėti, bet žmona tai visai nuo to vaizdo pakraupo. Buvom ilgokai – ilgokai teko laukti, kol atneš – tai visą laiką niekam nerūpėjo kaip nors iš arenos patraukti tą kraupų vaizdą. Žodžiu, gal kada po šimto metų ir užvažiuosiu pažiūrėti ar kas pasikeitė. Gal.

Karališkoji kibininė. Verkia širdis, kad sudegė. Buvo geriausia vieta Kaunas-Vilnius, mes kartais iš namų atvažiuodavo pavalgyti. Vidus įrengtas buvo karališkai, o kainos vidutinės, t.y. normalios. Čia vis prisimenu Oze kviečia į korėjiečių pirmam aukšte – pasijusite karališkai. Durniai kažkokie, kažkokiam pusrūsije nieko ypatingo, o vat, toje kibininėje, tai tikrai buvo karališkai. Na, yra jų Trakuose (tikrai geriausi kibinai), bet važiuojant iš Kauno nevažiuosi gi į Trakus pavalgyti.

Tvirtovė prie Didžiulio. Buvau kelis kartus, net nežinau kodėl bet man ten nepatinka. Ir žmonai ten nepatinka. Gal nejauku, gal per brangu, net nežinau. Nebevažiuojam ten.

Senoji kibininė Trakuose. Super. Tik būkit atsargūs. Mašiną tikriausiai statysite kitoje kelio pusėje, ten iš karto šalia irgi vilioja kibinais, net litu pigesniais. Nesusiviliokit. Eikit per kelią į Senąją kibininę, nes toje tai ir aptarnavimas lėvas (žmona pasakojo, tipo norėjo su vaiku į tualetą, sako neveikia, sako, man titk vandens, ne. Linksmiausia, sakė matė atėjo du vyrai, gerai išgėrė alaus, ir pajudėjo link tualeto. O sąskaitas neša ilgai, tai dieve dieve, ką tie vyra darė?). Na, o Senojoje kibininėja greitas aptarnavimas, skanūs kibinai ir šiaip paltus meniu.

Dvarkiemis. Trakai-Vilnius. Čia tai tikrai vos ne atskiro įrašo reikia apie jų aptarnavimo kokybę. Tiksliau nekokybę. Neturiu supratimo kaip jie nebankrutuoja. Keletas perliukų. Kai tik atsidarė atvažiavom paragauti. Pusė ką užsakėm pamiršo, po to kažką atnešė ne tą ką užsakėm, reikėjo laukti ilgai, bet visai skanu buvo, tai sakau, ok, aš užsisakysiu dar, bet tik su sąlyga, kad kibiną ir alų atnešite kartu. Taip, be problemų, vis tiek alų atnešė, kai kibiną suvalgęs jau buvau, negi lauksi kol atšals. Kai atnešė kvitą pasirašyti ir neatnešė su kuo pasirašyti, aš jau nebenustebau. Kitas kartas. Uošviai sako, varom, pabandysim, sakau, kad ten blogai aptarnauja, nu, ne negali būti, gal užsirovei ant padavėjos tokios. Ok. Užsisakom alaus ir duonos prie alaus. Atneša alų uošviui. Jis išgeria. Tada atneša duoną. Suvalgom. Tada atneša mano alų. Klausiam, o tai nelogiška, kad duoną prie alaus atneštų. Ta ooo, ko jūs norit juk alus skirtingai pribėga. Dar kažką paklausiam irgi, ko jūs norit. Pažįstami pasakojo. Atvažiuoja, atsisėda lauke prie staliuko, padavėjos aplink laksto, bet nei viena neprieina. Sako, reik paklausti po 20 minučių. Aa, sako, čia neaptarnaujama zona. Ok, persėda kitur. Po 20 minučių neaptarnauja, nutaria, kad čia juos durnina ir išvažiuoja. Na, ir paskutinis kartas, su vaikais nuvažiavom į kukurūzų labirintą (beje, rekomenduoju), ir po jo vaikai alkani, skubiai nori valgyti, ok užeinam. Pirmas paklausiu aš, man taip atsako tokiu tonu, kad aš jau tyliu, daugiau klausimų neturiu, bet galvoju, gal čia man pasirodė. Pažįstama sako, kad norėtume atskirų sąskaitų. Padavėja tyli nieko nesako. Net nemirkteli. Pažįstama perklausia ar galiam būtų atskirom sąskaitom. Padavėja: aš ne kurčia, nereikia man du kart kartoti. Po to dar. Vaikas valgė plėšomą sūrį ir numete likučius ant meniu, meniu laminuotas, žodžiu nieko jam blogo dėl to negali atsitikti. Padavėja pareiškia, kad šiaip su meniu taip nesielgiama. Toliau kotletuose rado kažkokio procelaino nuolaužą vos dantis neišlužo. Na, dėl maisto tai visi verkė, nors asmeniškai mano cepelinai buvo visai neblogi, vidutiški, kaip už tokią kainą visai valgomi. O įdomiausia kas patiko – muzikantas grojantis gyvai, parastai nemėgstu gyvai grojančių kavinėse, bet šitas gal dėl to, kad diena buvo, grojo labai gražią romantišką melodiją. Taip, kad ne 0, o 1 balas.

Boršč – Algirdo gatvėje. Seniau ten irgi buvo ukrainietiški valgiai, bet kitu pavadinimu. Tai kiek seniau buvau vis kažkas ne taip. Barščiai kažkokie ne tokie skanūs kaip Palangoje, gorilka, tai Nemiroff, ukrainiečiai tikrai turi skanesnių. O šią vasarą netyčia vėl užsakau. Nerealu. Barščiai tokie pat skanūs kaip Palangoje, gorilka taip pat skani. O alus. Obolon. Jokių Švyturių, Kalnapilių ar dar ko nors. Obolon. Ir už normalią kainą, ne taip kaip nueini į japoniškus mažas alaus buteliukas 9 Lt. Taip ir turi. Interjeras papuoštas paveikslais ukrainietiškais vaizdeliais. Malonus aptarnavimas. Žodžiu – 10 balų.

Šnekutis – buvau tik užupyje. Hmz, net taip pasakyti sunku, kad buvau. Lankausi. Na, ir ne kasdien. Išgerti alaus ir pavalgyti – ideali vieta. Patys skaniausi cepelinai ir už normalią kainą. Tikras alus. Ten dirba Šnekučio žmona arba sūnus, taigi apie aptarnavimą nėra ko ir kalbėti.
Mane šiek tiek pirmą kartą gąsdino, kad tai alubaris, bet dabar ir su mažais vaikais savaitgaliais užeinam. Irgi 10 balų. Beje, kai kas lygina tai su kitu panašiu baru Alaus namai (buvosios Ritos slėptuvės patalpose), bet man ten nepatiko, kai buvau buvo labai daug žmonių, studentų, triukšminga.
Man Šnekutis žymiai labiau patinka.

Žvejo sapnas netolo Sudervės. Dar viena iš idealių vietų. Kelis kartus buvom, mus įkalbinėjo eiti pasigauti žuvį. Ai, galvojau, kas čia tokio žuvį pasigauti. Vieną kartą, sakau, ok, vaikai, eikit pagaukit. Nuo to laiko apsivertė aukštyn kojom, buvo paprasta nebloga eilinė vieta pavalgyti, o tapo superine.
Tiesa man ten labai brangiai išeina, taip skanu kad man tos žuvies negana, todėl nesutinku jos išsinešti ir valgau vietoje. Taip kad, gaila, kad dėl brangumo nedažnai ten užsukam. Bet vieta pavalgymui ir šiaip laiko praleidimui 10 balų. Dar po to galima pavažiuoti į Sudervę Vilnojos skulptūrų parką, ten pat ežeriukas. Super.

Na, tiek prirašiau, pavargau. Dar papildysiu vėliau.

