Tags

, ,


Na, po pirmo įrašo apie tinkamos žmonos atranką iškart pagalvojau, kad pamiršau dar keletą svarbių punktų, tai prisiruošiau parašyti.

11. Požiūris į vaikus. Girdėjau, kad kai kurioms moterims motinystės instinktas prabunda tada, kai gimsta savų vaikų. Gal būt. Tačiau dabar kai dažnai vaikštau su savo mažyte dukryte labai matosi svetimų merginų ( o taip pta beje ir vaikinų) požiūris į vaikus. Kai kurios pamačiusius mažylę šypsosi jai, kai kurios susiraukusios praeina, kai kurios net pašnekina, paduoda ranką. Buvau sutikęs vokiečių gatvėje negriukę, tai matėsi labai draugiška ir mylinti vaikus, sustojo, pritupė, kalbino. Taip pat neseniai sutikom olialia mergytes, visos ėjo su balionais, nes turėjo išdalinti žmonėms, mano mažytė pamatė balionus, nioniu (pripartus, kad visur duoda), o jos stovėjo pasimetusios ir tik viena paėmė iš savo turimų kokių 5 balionų ir vieną atidavė, nusišypsojo. Įdomiausia, kad po 5 minučių ir kitos vaikščiojo dalino visiems balionus, bet tą akimirką pasimetė pamačiusios mano mažylę norinčią balionų. Taip pat stebėkite, kaip jos tėvai elgiasi su ja ar kitais vaikais, jūsų žmona bus grynas veidrodis. Taigi imkite savo išrinktąją ir pirmyn pas giminaičius, kurie turi mažų vaikų, geriau visgi pradžiai mielų, nes neturint savo vaikų su sudėtingais manau mažai kas susitvarkys. Taip sužinosite kaip bus elgiamasi su jūsų vaikais. Kas bus svarbiau, vaikai ar kokia draugė, telefonas ar kompiuteris.

12. Neigiamas požiūris į kitus žmones. Na, man teko susidurti su tokia situacija, kai žmonės yra dalinami į kastas ir tada aišku, kad su žemesnės kastos žmonėmis nesiskaitoma. Mano draugė pastoviai susipyksta su pardavėjom, gydytojom (o,o, išsilavinusios, bet uždirba tarkim poliklinikose mažai) ir kas keisčiausia net su bibliotininke. T.y. su visais kieno atlyginimas vidutinis arba žemesnis. Ir kiek tokių žmonių yra? Pagal Pareto dėsnį – 80 procentų žmonių yra tokių. Taigi jūs keliaudami, vaikštinėdami ir t.t. turėsite dalyvauti 80 procentų kivirčinėse situacijose. O dar po to ir spręsti problemas, nes tarkim pas daktarą ar mokytoją, tai nueiti reikia, o su ja susikoliota. Ją išmetė iš visų darbų (kokių 4-5), kur ji dirbo. Kai kada preižastys buvo etatų mažinimas, ar šiaip kažkas kitas dėl to kaltas (bent ji taip sako), bet faktai kalba apie save – 100 procentų atvejų buvo paprašyta išeiti.

13. Teigiamas požiūris į svetimus žmones. Čia ir labai keista savybė, kai dėl svetimų (ne šeimos) žmonių nustumiama sava šeima, savi vaikai. Kiek kartų taip būdavo. Įdomiausia, kad visi tie ypatingai svarbūs žmonės, dabar nebėra svarbūs ir net laikomi priešais. Ypatingas pavyzdys. Atvarė žmogelis pas mus į svečius, na, kaip ir draugas. Labiau žmonos, nes kartu dirbo. Atseit svarbus asmuo. Pasėdėjom, išgėrėm, pakalbėjom. Vėlus vakaras, man ant rytdienos į darbą, aš jau duodu užuominas, kad gal užteks šiandien. Aišku, žmona, na, ką dar pasėdim. Po dvylikos, aš jau aiškiai sakau, kad man į darbą ryt, gal jau baigiam. Žmona, dar ne. Pirma ar antra, jau nepamenu, pasikloju lovą, o mes tada gyvenom vieno kambario butuke, nusirengiu atsigulu. Dar kokią valandą prasėdėjo. Nes mano žmonai kiti yra svarbiau. Nuo to vakaro aš jo daugiau į namus neįsileidau, ir daugiau nemačiau. Dabar tai matyt išgrūsčiau tiesiai, sakyčiau pizdink nx. Paskutinis atvejis, varom su kažkokia šeima prie ežero. Tipo, vėl svarbiais mano žmonai. Karščiai nerealūs, visi norim maudytis. Bet jie nori paplaukioti valtele, tai, sakau, ok, jokių problemų, jūs paplaukiokit, o mes su dukra eisim išsimaudyti. Tai, ne, bl… Teko per karšti, po prakaitu, ant saulės plaukti į vidurį ežero, tada į kitą ežero pusę, ten išlipti į dumblius ir maurus (neperdedu) (vietoj smėlėto paplūdimio) ir tipo nusiprausti. Ir tik vėl grįžus per saulę (vaikai ir saulės smūgį galėjo gauti) galėjom eiti išsimaudyti taip kaip norėjom. Čia šią vasarą taip buvo. Jau rugpjūčio pabaigoje su tais žmonėmis žmona nebebendravo. Ir taip ištisai. Ypač vaikai dėl to kenčia, nes telefonas yra šventas, jei su kuo nors kitu kalba, tai yra šventa. Jei į dantis negaus, tai betn gerai aprėkta bus, jei pabandys pertraukti. Dieve, jau aš kur nors išeiti su svetimais žmonėm vengiu kaip velnias kryžiaus, nes būtinai prisigalvos ką nors daryti ar nedaryti to ką aš noriu ar nenoriu, o žmonos požiūriu negražu turėti savo nuomone, nes svetimo nuomonė yra šimtu kartų geresnė. Gal dėl to visi ją po to paveda.

Na, ok ant mistinio skaičiaus 13 šiandien sustosiu, naktis jau.

