Tags

, , , ,


Knyga: Robin Sharma – Vienuolis, kuris pardavė “Ferrarį”

2009-04-17 16:12 Kategorija: Knygos

Jau labai senai gulėjo nupirkta ši knyga. Net pirmus kelis puslapius buvau perskaitęs. Bet pirmi puslapiai nesudomino, o ir viršelis (dabar viršelis labai net prasmingai atrodo) bei pavadinimas ir keistoki.

Ir prieš kelias dienas pasileidau klausytis audioknygos rusų kalboje. Knyga pasirodė žymiai įdomesnė. Paskutiniu metu kaip tik susiduriu su šioje knygoje nagrinėjamomis idėjomis.

Filmas The Secret – šioje knygoje yra Ežero paslaptis. Tik filme nagrinėjama detaliau, pateikiami papildomi aspektai.

Knyga Lengvas būdas sulieknėti. Čia irgi pabrėžiama gyvo maisto energetinis naudingumas.

A. Guoga “Nematoma sėkmės pusė” bei “Laimės paradoksas”.

Bodo Shafer audio paskaita iš Maskvos bei apie laiko planavimą.

Pozityvus mąstymas – visą laiką ir taip stengdavausi pozityviai mąstyti, bet dabar dar labiau suprantu pozytyvaus mąstymo reikšmę. Ir dabar, jei tik kas šalia pradeda kalbėti neigiamus dalykus iš kart pertraukiu ir sakau, kad man neigiami dalykai neįdomu. Mane domina tik teigiami.

Sąmonės mankšta – čia tikrai reiktų užsiimti. Tylos valandėlė. Aš jau ant sienų lipu – kaip aš noriu pabūti vienas tyloje. Aš galvojau, kad čia tik man reikia karts nuo karto pabūti vienumoje, nes kitaip mano smegenys perdegs. O vat – kasdien – bent 15 min. Pasivaikščiojimai po gamtą. Noriuuuu, reikia.

Vizualizacija, The Secret, Ežero paslaptis. Įdomi technika. Jau teko įsitikinti veiksmingumu. Reiktų daugiau papraktikuoti.

Joga – mano senoji meilė, bet jau kiek metų neužsiimu. Reik pradėti rytais. Prieš kelis metus vos ir man nebuvo kaip tam Džulianui. Dirbau 24 val. per parą. Jokio poilsio mintims. Pervargęs buvau juodai. Nuėjau į jogos kursus. Svarbiausia, ką išmokau – atjungti mintis nuo darbo. Dabar galiu kontroliuoti savo mintis, kada noriu galvoju apie darbą, kada noriu apie jūrą ar mišką. Jėga.

Gyvas maistas – tą tikrai jaučiu, kad kai valgau gyvą maistą, tai energijos pasipildau.

Disciplina – va čia įdomus dalykas. Treniravimas. Keltis anksčiau, tam kad treniruoti savo discipliną bei charakterį.

Laiko valdymas – daryti tik svarbius dalykus, neužsiimti bereikalingais dalykais.

Apmastymai ką gero padarei, ką gerai, ką galima tobulinti, ką galima geriau atlikti. Savęs tobulinimas. Va, čia į šią kategoriją įtraukiu savo BLOG’inimą.

Tikslai. Vat su tikslais sunkiau. O gal pradėti nuo disciplinos, jogos, gyvo maisto. O tikslus vėliau sugallvosiu.

Gyvenimo prasmė ir paskirtis. Nežinau kokia mano paskirtis. Neturiu žalio supratimo. Gal ir amžius jau tas – vidurio amžiaus krizė? Na, ankstoka dar, bet dabar viskas greičiau sukasi.

Dharma. Ar tikrai gerai išgirdau. Reikia knygoje pažiūrėti. Lost’e populiarus žodis. Lost’as pilnas paslapčių. Vis ruošiuosi forumuose pasiaiškinti.

Šeima. Vaikai. Kaip tik atsisuku į vaikus, gal čia pati mažiausia dukrytė didelę įtaką padarė.

Juokis. Visada mėgau komedijas ir anekdotus ar kitus juokingus dalykus. Žmona pyksta, kad esu nerimtas. Aš tiesiog stengiuosi būti laimingas. “Juokiamės, ne todėl kad esam laimingi, o tam kad taptume laimingais”.

Skaityk. Bent po 30 min. Na, aš šitą dabar darau klausydamasis audio programų, nes nei namie nei darbe nieks neleidžia. Skaitymas man reikalingas kaip duona.

Žymi psichologė mano žmonai šią knygą rekomendavo. Aš ir labai manau, kad ypač jai reiktų perskaityti. Bėga, skuba, pilna stresų. Nervuojasi visiškai dėl menkniekių. Kaip čia ją priversti ją perskaityti ar išklausyti.

Ir dar: reiks sugrįžti dar kartą prie knygos. Peržiūrėti 10 technikų. Nes matau, kad jau kai kurias pamiršau. Kai kurių nesupratau pilnai.

Bandras įvertinimas. Jei kiekvienas perskaitytų, susimąstytų – gyvenimas gražesnis būtų. Visiems kartu. Ir kiekvienam atskirai.

