Tags

, , , , ,


Kad ir kaip norėtusi turėti kategoriją filmams ir susirašyti įspūdžius, bet matyt nepavyks. Bet šis filmas išskirtinis.

Internete tarkim galima čia pažiūrėti: http://magov.net/blogs/item/43.

Aš visada tikėjau, kad teigiamas nusiteikimas, dideli norai pildosi. Niekada nemėgau galvoti apie neigiamus dalykus, ir jei tik pradėdavau apie juos galvoti, tai ir gaudavosi neigiami įvykiai.

Na ir visgi išbandžiau. Su tuo pačiu Buffalo. Čia juk mano gimtadienio dovana sau. Tiesa gimtadienis jau prieš du mėnesius buvo. Pradėjau su Iomega, tada D-Link’ai. Bet vis neveikė taip kaip norėjau. Tada Internete išskaičiau apie Buffalo. Kaip ir turėtų padaryti taip kaip aš noriu. Užsisakiau. Praėjo mėnuo. Tiekėjas vis atidėlioja, dar saavaitė, dar. O aš taip norėjau jau užbaigti visą savo šį darbą. Ir visą naktį galvojau, kaip aš tą Buffalo parsinešu, išpakuoju, pajungiu, pastatau į numatytą vietą, kaip jis tovi ir dirba. Na, labai jau norėjau.

Ant rytdienos per pietus paskambino. Žinot, gavom jūsų Buffalo, atvažiuokit pasiimkit. Ir kaip po to netikėti tuo The Secret.

Dabar galvoju ko čia dar užsinorėti. Bet reikia tikrai norėti. Labai labai. Labai labai. Kažkaip neturiu dabar tokių norų. Turiu norų. bet tokių kad labai labai – ne. Kad galėčiau mesti bet ką ir siekti to noro – tokio neturiu. Liūdesys 🙂 Bet aš optimistas. Net anglų dėstytoja vakar man sakė, na tu ir optimistas. Pagal užduotį rinkom tinkamą darbuotoją, tai visiems trūkumas, o man tai galimybė. Tarkim, kad moteris turi vaikų – visiems trūkumas, atseit, bus užsiėmus su savo vaikais, o man privalumas, nes vaikai galės su darbdavio vaikais žaisti (darbas pusiau auklė, pusiau viešbučio administratorė). Be to vaikai, mano manymu, prideda žmogui atsakomybės.

Pažiūrėkit ir jūs The Secret. Blogiau tikrai nebus, o teigiamos mintys vis tiek atves prie gero.

