Tags

, , ,


2009-03-31 09:43 Kategorija: Knygos
Na, kuo toliau tuo labiau patinka mano atrastas būdas kaip skaityti knygas – klausytis audioprogramų, važiuojant automobiliu.

Ką tik baigiau David Owen “Pirmasis tėčio bankas”. Nuo rytdienos pradeda veikti ir mano tėčio bankas, vaikams mintis labai patiko. Jau matau naudos – sutarčių skaitymas, skaičiavimai, palūkanų supratimas, derybos. Dar nebuvau išklausęs visos knygos ir galboju kas toliau – toliau vertybinių popierių birža. Tik kaip su atlygiu neiašku. Reikia, kad realiai galėtų uždirbti ir pralošti, aišku rištis prie realių kursų, tačiau norint uždirbti kažką iš kišinepinigių tiek nesukaupsi. Ir ką klausau toliau, o ten ir siūlo steigti tėčio vertybinių popierių biržą. O dėl sumų, sprendimas paprastai elementarus vaikų vienas centas lygus realios vertybinių popierių biržos litui. Ir viskas susidėlioja į savo vietas.

Apskritai knyga verčia susimastyti apie tai kiek mes skiriame dėmesio vaikų išprūsimui, o ypač finansiniam. Taigi pagrindinės mintys, kurios man paliko didžiausią įspūdį:

Tėčio bankas

Tėčio vertybinių popierių birža

Skaitymo reikšmingumas – na reikia tikrai bandyti skaityti kuo daugiau vaikams.

Be to, susimasčiau dėl tikrosios grynosios vertės. Iš tikrųjų daug sprendimų ir aš esu padaręs remdamasis ne tik materialine nauda, bet ir tai kas kelia mano gyvenimo vertę (ne tik materialiniu požiūriu).

Ir nors knyga vadinasi “Pirmasis tėčio bankas” knygoje daug ir kitokio pobūdžio patarimų dėl to, ką gero galima padaryti dėl savo vaikų. Ir ne tik dėl vaikų, bet ir dėl savęs. Džiaugiuosi, kad ją išklausiau.

