Tags

, ,


Veiksmas vyksta namie. Ruošiuosi eiti į koncertą. Kartu žada eiti ir mano pirmoji meilė bei jos draugė. Jos jau susiruošusios, pašiaušti plaukai,
vos ne skiauterės, šiek tiek padažyti žaliai, raudonai, bet viskas labai stiliovai. Čiauška kažką, vaikštinėja. O aš nežinau kaip apsirengti.
Pank Rok koncertas. Gyvenime nesu buvęs. Nors esu buvęs koncerte, kur dainavo Atsuktuvas (Nerijus Pečiūra):

Sėdžiu aš ant grindų be kelnaičių, be kelnaičių.

Ai, ne apie tai. Taigi nežinau ir neturiu kuo apsirengti, gal ir man plaukus dažyti reikia. Prašau žmonos pagalbos. Na, čia tai įdomus vingis.
Prašau žmonos pagalbos, kad su kita mergina eičiau į koncertą. Įdomiai.

O pirmoji meilė kaip seniau, jaunutė (jaučiu ant kokių 16-18 metų), linksmutė, gražutė.

Ir aš taip noriu ją pabučiuoti …

