Tags

, ,


2009-03-12 16:27 Kategorija: Kitka
Taip mums su sūnumi patiko spektaklyje “Stepančikovo dvaras”, kad nutarėm nueiti dar kur nors. Sūnus sakė, kad Stepančikovo dvaras super, tik Šapranausko gaila, kad nebuvo. Ok, suradau, kur vaidina Vytautas Šapranauskas. Man jis ir vienas iš mėgstamiausių, o seniau, kai ėjo kažkoks vienas iš pirmų lietuviškų serialų, buvo pats geriausias. Vaidina su Inga Jankauskaite. Na, man ji yra viena iš gražiausių moterų. Taigi duetas labai tinkamas, kad nueiti pažiūrėti.
Linksmumas prasideda iš pat pradžių. Domino teatras. Hmz. Nežinau kur toks yra. Pažiūriu internete. Ok. Forum Cinemas Vingis. Atvažiuojam. Apeinam su sūnumi visą kino teatrą. Nėra. Per tris aukštus. Nėra. Ne, nu galvoju sumaišiau su Forum Palace. Juolab, kad Laukinė moteris buvo Forum Palace. Einam sėstis į mašiną, kad važiuoti ten. Skambinu į 118 pasitikslinti. Sako, Savanorių 7, Forum Cinemas Vingis. Hmz. Grįžtu. Tik įeinu, iš kart matau Domino rūbinė. 🙂

Salė pilnut pilnutėlė. Krizė tipo. Nors gal ir teisingai, reikia per krizę atgaivos sielai, kad nenuprotėti visai. Sėdim pirmoj eilėje, bet šone labai. Nebuvo bilietų geresnėje vietoje, bet šiaip matyt ir taip labai gerai.

O vat po Stepančikovo dvaro geriau palaukti šiek tiek, kad pasimirštų. Vaidina gerai, viskas ok. Tik vat nepalyginsi su Stepančikovo dvaru. Ten buvau tiesiog šokiruotas, kaip patiko, o čia tiesiog patiko. Dar vienas keistas sprendimas: per spektaklį realiai užsirūkyti. Bent jau N-18 užsidėtų. O kaip man sūnui pasakyti, kad rūkyti nėra kruta. Va, Šapranauskas, tai rūkė. Ir Jankauskaitė. Ir kaip jiems vaidinti, tą dieną du seansai. Tai du kart rūkyti teko. O jei aktorius nerūkantis? Nu, žodžiu gal ir yra mintis jų tame užsirūkyme, bet man tai nepatiko.

Va kas geriausia. Šapranauskas anekdotą papasakojo:

Miega žmona, prabunda, žiūri vyras išsproginęs akis – nemiega. Klausia, ko nemiegi. O tas: – Bijau, kad prostata nepažadintų 🙂

O šiaip, kad žmona paskutiniame vandenyje stančikus išsiskalbė ir kad paskutiniu telefono pokalbiu pagalbos nekvietė. Man tai nejuokinga. Maniškė taip ir daro. Todėl ir biudžetai pas mus skirtingi, nes aš mėnesio gale irgi valgyti noriu, o ne tik pradžioje.

Ai, ir dar labai liūdnas dalykas. Man ta Jankauskaitė tokia graži, o žiūri ir matai, kad jau pradeda amžius imti savo. Ir taip liūdna, kad ir pats jau sensti …

Taigi bendras įvertinimas: Patiko (tik reikia eiti po ilgesnės pertraukos po Stepančikovo dvaro).

