Tags

, ,


Sako, moterys meluoja geriau. Tikriausiai. Aš tai visai nemoku meluoti, aš pamirštu, kam ką pamelavau, todėl stengiuosi niekada nemeluoti.
Šiandien gerai apsisukau. Aišku, kur melas, ten ir moterys. Trys visos. Pirma prašo, kad meluočiau antrai, antra ta pačia tema trečiai, kita dar kažkam,
žodžiu kas kam ką meluoti, tai ne mano vyriškam protui suprasti. Tačiau problema šį kart tokia, kad negaliu tiesiog tylėti ar sakyti nieko nežinau.

Ką daryt, ką daryt. Blin, – tiesą pasakiau, bet taip kad galvotų, kad melavau. Žodžiu dabar visos galvoja, kad apsimelavę visi.

O aš tiesą pasakiau, kadangi visos galvoja, kad čia pilna melo, tai tikiuosi niekada ir neišaiškės mano sukta machinacija. O jei ką, tai juk tiesą pasakiau,
o kad neteisingai suprato, tai ne mano problema 🙂

