Tags


Nors teko dirbt su studentu tema tiesioginė rinkodara, šiandien pirmą kartą pajutau, kaip ji taikoma ant manęs.

Kiekviena kartą prisijungus prie blogas.lt išmeta reklamą iš draugas.lt. Kažkaip galvoju – įdomu vien tik merginos. Ir tada supratau, kad
siūlo ne vien tik merginas, bet nuo 18 metų (už jaunesnių tvirkinimą man galioja straipnis, o ir šiaip kažin ar domintų) iki maždaug mano metų.
O jei šiaip prisijungi prie draugas.lt tai rodo visko. Va, kaip paprastai ir genialiai veikia, paima iš mano kontaktų mano lytį, amžių ir bando siūlyti konkrečiai man.

Va, apie ką kalbama, kad Google renka apie mus duomenis. Apskritai Blogai yra pati geriausia terpė tiesioginei rinkodarai, nes čia žmonės rašo apie tai kas juos domina, jaudina, kuo gyvena.

Na, žiūrėsim kiek toli lietuviai pasistūmėjo šia kryptimi. Turėtų man reklamuoti knygas, ypač apie vadybą, religiją, daugiau nespėjau parašyti 🙂

