Tags


Kokia gyvenimo prasmė?

Kol buvau vaikas viskas buvo aišku, užaugti, išsimokslinti, dirbti, sukurti šeimą, pridaryt vaikučių.

Kol buvau studentas dar aiškiau, pradėti dirbti, kažką sukurti padaryti pasiekti.

Dabar.

O dabar kas ?

Šeima yra, vaikai yra, darbas yra, sukurta yra, pasiekta yra. Koks tikslas dabar? Užauginti vaikus? Jie ir taip auga, ir aišku ne taip kaip tu norėtum,
bet taip ir turi būti, jie gi atskiros asmenybės, turi pačios pereiti per savo klaidas. Psichologai rekomenduoja: keisti. Žmonos nepakeisi 🙂
Na, bent man tai sunku. Darbą. Velnias žino. Čia pasiekęs, čia viską žinai, viską moki, visi tave pripažysta, turi savo taisykles nusistatęs,
žodžiu viskas paprasta ir aišku, patogu, jokių spec. iššūkių, bet stabilu, šiltas gyvenimas. Dabar gyvenimas susideda iš smulkių naujų potyrių.
Čia prieš kiek laiko buvau atradęs loginius galvosūkius. Jėga. O po to vienu metu nusibodo. Ir jau kokie metai neimu į rankas.
Po to tokio susižavėjimo suteikė naujas žurnalas apie mokslą Scientific American. Dar nenusibodo, tik laiko trūksta skaityt.
Dabar naujas susižavėjimas – blogo rašymas. Naujas potyris 🙂 O kiek priduoda gyvenimui žavesio ir energijos. Vakar net sekretorei mirktelėjau,
gera nuotaika buvo. Tai žiūrėjo į mane akis išpūtus kas čia su manim daros 🙂

Gal toks gyvenimo tikslas ir yra, gyventi šia diena, džiaugtis ką turi.

Ai, dar psichologiniam žurnale rašė, kad, jei jau pergyvenai visus tikslus, prasmes
ir neberandi viso gyvenimo tikslo, tai taip ir turi būti, nes žmogus per menka būtybė ir ne jam suprasti Dievo tikslus. Telieka su tuo susitaikyti.

Ruduo … Ilgokai jau …

